رییس مجمع بسیجیان اصفهان

مشارکت حداکثری راهبرد مهم انتخابات ۱۴۰۰ است

حجت الاسلام طالب پورگفت: مشارکت حداکثری و حضور همه سلایق، افراد و کسانی که دلشان برای نظام و انقلاب می سوزد، راهبرد و هدف بسیار مهم برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن طالب پور رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان امروز در یادواره سرداران و ۳۵ شهید عملیات بدر شهرستان مبارکه گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ایران منتظر انتخابات ۱۴۰۰ هستند که آنان به طور قطع با حضور پرشور در این رویداد سیاسی سیاست‌های خصمانه علیه ملت ایران را تجدید نظر خواهد کرد.

او تصریح کرد: در صورتی که انتخابات پرشوری داشته باشیم بطور قطع آن‌ها هم در سیاست‌های خصمانه علیه ملت ایران تجدید نظر می‌کنند، اما اگر انتخابات ضعیف برگزار شود باید بدانیم که فشار‌ها بر ایران بیشتر خواهد شد.

طالب پور ادامه داد: در صورتی که مردم با حضور حداکثری در انتخابات پای نظام و انقلاب خود ایستادند، دشمنان هم عقب نشینی خواهند کرد.

رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان اظهار کرد: امروز ما در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و تنها راه نجات در شرایط امروز که دشمن به شدت بر ما فشار وارد می‌کند، ایستادگی و مقاومت است.

حجت الاسلام طالب پور افزود: دشمنان نظام و انقلاب امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی، در کنار جنگ فرهنگی و امنیتی ما را در محاصره کامل قرار داده اند و همه ما باید در محاصره اقتصادی همانند رزمندگان و شهدا عمل کنیم.

او خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌خواهند مردم ایران در امنیت، آسایش و رفاه قرار داشته باشند و بخشی از مشکلات امروز ما به این دلیل است که ناخواسته با دشمن همکاری می‌کنیم.

رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: وقتی بیش از نیازمان مواد غذایی خریداری می‌کنیم و بجای اینکه اجناس گران را نخریم، بیشتر می‌خریم به نوعی با دشمن همکاری می‌کنیم.

او با بیان اینکه در جنگ تمام عیار باید همانند دفاع مقدس دست به دست هم دهیم اظهار کرد: ما امروز در شرایط جنگی قرار داریم و در این جنگ، زن و مرد، کوچک و بزرگ با هم فرقی ندارند و باید همه کمک کنیم و از مسئولان دولت، مجلس و قوه قضاییه مطالبه جدی داشته باشیم، اما بخشی از آن هم بر عهده خودمان است.

حجت الاسلام طالب پور بیان کرد: شهدا توقع دارند که با برگزاری رزمایش مومنانه همه کسانی که در توان دارند به کمک نیازمندان واقعی بشتابند.

او تصریح کرد: تجلیل شهدا یک واقعیت، حقیقت و یک ارزش است، اما آیا شهدا امروز اعمال ما را تایید می‌کنند.

رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان ادامه داد: باید برای رفع تحریم‌ها تلاش کنیم، اما بیش از آنکه برای رفع تحریم‌ها تلاش می‌کنیم، باید برای خنثی سازی آن‌ها اقدام کنیم.

او با بیان اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه تقویت شود، گفت: باید خط کشی‌ها و جناح بندی‌ها را کنار بگذاریم و بدانیم که تنها را حل مشکلات مردم ایجاد و تقویت تفکر انقلابی است.

حجت الاسلام طالب پور افزود: امروز دشمن در تلاش است تا ما را دچار یاس و نا امیدی کند تا در انتخابات شرکت نکنیم، اما نباید فریب وسوسه‌هایی شیطانی را بخوریم.

او تاکید کرد: ما در قبال انقلاب و نظام اسلامی مسئولیت داریم و شهدا زیر سخت‌ترین شرایط و بمباران دشمن از کشور دفاع کردند و مسئولیت خود را با جهاد و شهادت در راه خدا انجام دادند و امروز ما وظیفه داریم که با رای دادن و حضور پای صندوق‌های رای و تایید نظام، راه شهدا را ادامه دهیم.

او اضافه کرد: نباید به خط کشی‌ها و جناح بندی‌های سیاسی توجه کنیم و بدانیم که حضور مردم در انتخابات موجب تقویت و امنیت نظام است.

رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان اینکه حاج قاسم یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود بیان کرد: وظیفه بنیاد شهید، بسیج و افراد انقلابی این است که مکتب شهید سلیمانی را به خوبی به مردم معرفی کنند.

او ادامه داد: ولایتمداری و خستگی ناپذیری از مهمترین مولفه‌های مکتب شهید سلیمانی است و دولت انقلابی هم باید خستگی ناپذیر باشد و در مقابل دشمن بیاستد و به اصول و مبانی اسلام و انقلاب و راه شهدا پایبند باشد.

حجت الاسلام طالب پور ابراز امیدواری کرد که دولت انقلابی توسط مردم انتخاب شود و بتوانیم راه امام و شهدا را تداوم ببخشیم و در این مسیر به قله‌های رفیع عزت و عظمت که در بیانیه گام دوم ترسیم شده برسیم.

عملیات بدر عملیاتی مهم و حساس در دوره‌ی دفاع مقدس است که با هدف دستیابی بر جاده العماره - بصره، راهیابی به مرکز اصلی هور‌های غرب دجله شامل استان‌های ناصریه، بصره و العماره و تسلط بر شرق دجله همراه با انهدام نیرو‌های دشمن صورت پذیرفت.

این عملیات در نوزدهم اسفند ۱۳۶۳ هجری خورشیدی با رمز یا فاطمه زهرا (س) به فرماندهی سپاه و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی در غرب هورالهویزه آغاز شد.

سپاه اسلام موفق شد در عملیات بدر تلفات و خسارت‌های سنگینی به نیرو‌های بعثی وارد کند و بیش از ۵۰۰ کیلومتر مربع از منطقه هور همچون روستاهای ایترابه، لحوک، نهروان، فجره را به تصرف خود درآورد. بیش از ۱۰ هزار تن از نیرو‌های عراقی را اسیر و ۲۵۰ دستگاه تانک و ۴۰ قبضه انواع توپ را نابود کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.