برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کرمان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، گفت: طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه استان کرمان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی غرفه‌های انتظار و مهدویت، کودک ونوجوان، مشاوره و عفاف و حجاب، ویژه برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مناسبتی، نصب تابلو‌های نمایشگاهی و... از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در سال جدید است.

اوافزود: رعایت مسائل بهداشتی از الزامات اجرای طرح در بقاع متبرکه استان است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به شرایط کرونایی کشور طی یکسال اخیر بیان داشت: طرح آرامش بهاری که همه ساله از ۲۸ اسفند لغایت ۱۳ فروردین ماه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود در سال ۹۹ به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بقاع متبرکه وارد فاز خدمت رسانی به مردم در قالب برپایی ایستگاه‌های سلامت شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: این طرح یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امورخیریه با رویکرد فرهنگی – مذهبی و با هدف خدمت رسانی به زائران است که طبعا امسال نیز کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اجرای برنامه‌ها در بقاع مجری طرح رعایت خواهد شد.

او همچنین از حضور مبلغان در طول اجرای طرح خبر داد وافزود: به لحاظ شرایط کرونا سعی شده است از مبلغان بومی در طرح آرامش بهاری امسال استفاده شود.

حجت الاسلام جلالی بقاع میزبان طرح آرامش بهاری را ۳۰ بقعه اعلام کرد و بیان داشت: سعی شده است در هر شهرستان یک بقعه آماده پذیرایی از زائران در نظر گرفته شود، اما در سایر بقاعی که طرح در آن‌ها برگزار نمی شود هم شرایط به گونه‌ای مهیا شده است که زائران بتوانند از خدمات معنوی آن بقاع نهایت استفاده و بهره مندی را داشته باشند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار