رئیس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد؛

فردا آخرین مهلت ثبت نام در شورا‌های شهر

حسن بیگی درباره ثبت نام در انتخابات شورا‌های شهر و تعداد ثبت نام کنندگان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: امروز ۹۸۴ نفر موفق شدند که ثبت نام خود را در استان تهران در انتخابات شورا‌های شهر نهایی کنند و تا ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در مجموع ثبت نام ۳ هزار و ۱۰ نفر نهایی شده که تهران با ۹۹۰ نفر بیشتر داوطلب و فیروزکوه با ۲۷ نفر کمترین میزان داوطلب را داشته است.

وی ادامه داد:۷۷۶ پرونده در فرمانداری‌های ما در حال بررسی است و به فرمانداران توصیه می‌کنیم که حتما امروز و فردا تا ساعت ۱۲ شب در فرمانداری‌ها باشند که کار پرونده‌های درحال بررسی را به سرانجام برسانند.

حسن بیگی گفت: ۸۵ درصد از ثبت نام کنندگان آقایان و ۱۵ درصد نیز خانم‌ها هستند و از نظر نوع ثبت نام ۵۵ درصد داوطلبان با مراجعه به فرمانداری‌ها و به صورت حضوری ثبت نام کرده اند، ۱۰ درصد با مراجعه به دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده اند، ۱۸ درصد نیز با استفاده از تلفن همراه و ۱۸ درصد نیز با استفاده از رایانه این ثبت نام را انجام داده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: فردا آخرین مهلت ثبت نام در شورا‌های شهر است و این زمان تمدید نخواهد شد، کسانی که قصد ثبت نام دارند فردا صبح باید ثبت نام خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار