پاشایی: باید اشتباهاتمان را کم کنیم تا نتیجه بگیریم/ ذوب آهن حریف سرسختی است

مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با ذوب آهن اصفهان، در خصوص شرایط تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن تیم خوب و باکیفیتی است و مقابل این تیم کار سختی داریم. در بازی فردا مساوی به درد هیچ یک از ۲ تیم نمی‌خورد. ما دنبال پیروزی و ارتقا جایگاهمان در لیگ برتر هستیم و فکر می‌کنم تیم حریف نیز همین هدف را دنبال می‌کند تا از قعر جدول جدا شود. همین موضوع کار ما را سخت و دشوار می‌کند.  

پاشایی در ادامه گفت: با توجه به تغییر کادر فنی ذوب آهن و نتایج خوبی که این تیم در بازی‌های اخیر کسب کرده، فکر می‌کنم شاهد بازی زیبایی باشیم. امیدوارم در کنار یک بازی زیبا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را هم به دست بیاوریم.  

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شکست تیمش در ۲ بازی اخیر در لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: در ۲ بازی گذشته مقابل استقلال و پدیده خراسان مستحق باخت نبودیم. مقابل پدیده خراسان به دلیل اشتباه تاثیر گذار داور باختیم و در بازی با استقلال هم با توجه به این که بازیکنان جوان زیادی در ترکیب داشتیم، بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم و با وجود احترامی که برای استقلال قائلم، معتقدم که مقابل این تیم مستحق باخت نبودیم. بازی با استقلال را چند بار دیدیم و آنالیز کردیم و حتی اشتباهات داوری هم در شکست تیم ما تاثیر گذار بودند.  

او افزود: کیفیت تیم ما خوب است. بازی‌ها را که مرور می‌کنیم، امیدوار می‌شویم که در بازی‌های پیش رو می‌توانیم ناکامی در نتیجه گیری را جبران کنیم. ما تیم خوب و جوانی داریم. امیدوارم بازیکنان جوانی که در تیم ما هستند، اشتباهاتشان را به حداقل برسانند. ما هم به عنوان اعضای کادر فنی باید اشتباهاتمان را کمتر کنیم تا در کنار بازی‌های خوبی که تیم ارائه می‌کند، نتایج خوبی هم بگیریم.  

پاشایی در واکنش به جایگاه تیم‌ها در جدول رده بندی لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال تیم‌هایی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند، توانسته اند نتایج خوبی بگیرند؛ زیرا از ابتدای فصل بازیکنان خوبی جذب کرده بودند. در هر فصل تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جزء تیم‌های بالای جدولی هستند. با توجه به این که در سال جاری هواداران در ورزشگاه‌ها حضور نداشتند، شاهد بازی‌های نزدیکی بودیم. به جز یکی، ۲ تیم بقیه تیم‌ها در جایگاه‌های واقعی‌ خود قرار دارند.


بیشتر بخوانید


مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص عملکرد نقل و انتقالاتی تیمش عنوان کرد: هنوز برای گرفتن بازیکن جدید جای خالی داریم. در این مدت چند بازیکن باتجربه و باکیفیت، در کنار بازیکنان جوان و جویای نام که انگیزه زیادی برای نشان دادن خودشان دارند را به خدمت گرفتیم. امیدوارم این بازیکنان بتوانند به پیکان کمک کنند و باشگاه پیکان هم به این بازیکنان کمک کند و برای آن‌ها سکوی پرتابی باشد. با وجود مشکلات مالی باشگاه، محمدی تمام تلاشش را برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی انجام داد. می‌دانستیم که نمی‌توانیم ستاره جذب کنیم، اما بازیکنان خوبی جذب کردیم و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم کیفیت واقعی تیممان را نشان دهیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار