‌سیاهی جای سرخی را نگیرد!

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: چند دقیقه شاد بودن را به روز سیاه آلبوم خاطرات زندگی تبدیل نکنیم.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه روز‌های پایانی سال، در کنار همه زیبایی‌هایی که با نو شدن طبیعت دارد؛ شاهد حوادث ناگوار هستیم، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و به توصیه‌های و هشدار‌های پلیسی توجه کنند.

سرهنگ توحیدی افزود: مردم با آمدن بهار جنب وجوش دیگری پیدا کرده و آماده استقبال از بهار طبیعت شده، اما متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از فروش مواد منفجره و استفاده نابجا در اینگونه جشن‌ها باعث داغدار شدن تعداد زیادی از افراد جامعه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه مصدومان چهارشنبه آخر سال اغلب نوجوانان و جوانان هستند؛ از خانواده‌ها درخواست کرد مراقب فرزندانشان باشند و توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند.

او به والدین توصیه کرد از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان دلبندتان اکیدا خودداری کرده و نظارت بر موضوع را جدی بگیرند.

توحیدی تصریح کرد: مراقب رفتار‌های خطرناک و ناهنجار افـراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحد‌های گشت نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پست‌های برق یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و پارکینگ‌های عمومی خودداری شود و با توجه به اینکه دانش آموزان بیشترین فعالیت را در این قبیل مراسم دارند؛ لازم است که در مدارس در همین راستا آموزش‌های لازم و تذکرات ایمنی به آن‌ها گوشزد شده و کسبه و بازاریان در صورت مشاهده فروش مواد محترقه این مساله را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.