مدیرکل بازرسی بنیاد شهید:

بودجه ۱۴۰۰ بنیاد شهید ۲ برابر افزایش یافت

مدیرکل بازرسی بنیاد شهید از افزایش ۲ برابری بودجه ۱۴۰۰ بنیاد شهید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید عابدی طامه,مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان،اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ بنیاد شهید و امور ایثارگران با حمایت‌های مجلس شورای اسلامی دو برابر افزایش یافته است که موجب خدمت رسانی بهتر به این قشر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه استاندار همدان در رابطه با تأمین زمین برای ایثارگران و فراهم کردن فرصت شغلی برای آن‌ها همراهی و همکاری خوبی را داشته است، گفت: فعالان در این مجنوعه باید انضباط مالی و قانونی را رعایت کنند تا کاری که انجام می‌دهند بایسته و شایسته باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز با اشاره به اینکه استان همدان در طول هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید، گفت: استان همدان علاوه بر حضور فعال در دفاع مقدس در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نیز نقش آفرینی کرد.

مهرداد نادری فر بیان کرد: استان همدان از پیش از شروع جنگ در منطقه کردستان تا واپسین روز‌های جنگ در عملیات مرصاد نقش داشته است.

درخشش همدان در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس

او ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی حدود چهار سال قبل بر ۲۸ کتاب حوزه دفاع مقدس تقریظ نوشتند که چهار کتاب مربوط به رزمندگان استان همدان بود و این نشان می‌دهد این استان علاوه بر اینکه در دفاع مقدس خوش درخشیده، در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هم فعال بوده است.

نادری‌فر بیان کرد: رهبر انقلاب در بیشتر سخنرانی‌هایشان درباره جبهه و جنگ به استان همدان اشاره کرده اند و به عنوان نمونه در اشاره به شهید سردار سلگی فرمودند «برایم مقدور نیست وگرنه برای دیدن این رزمنده به همدان می‌رفتم».

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: این موارد نشان می‌دهد باید به خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران ارج نهیم و شأن و جایگاه خود را حفظ کنیم، از طرفی نشان دهنده این است که رسالت و مسئولیت ما سنگین است و رسالت و مسئولیت سنگین انسان‌های صبور و بردبار می‌خواهد و باید این بار را به دوش بگیریم و رسالت سنگینی است.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز بیان کرد: در زمینه مسکن، اشتغال و درمان خانواده‌های شهدا اقدامات و پیگیری‌های خوبی آغاز شده و خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در بخش درمان برای خانواده ایثارگران مفید است.

مجید صفدریان با اشاره به اینکه در زمینه‌های مسکن و اشتغال انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی انجام شده است، ادامه داد: تفاهم نامه‌هایی با مسئولان و استانداران منعقد شد که از جمله نخستین آن‌ها مربوط به استانداری همدان است.

در این آیین از خدمات "احمد عباسیه بزرگی" سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان قدردانی و "مجید صفدریان" به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار