تداوم صادرات کالا از پایانه مرزی چذابه در نوروز ۱۴۰۰

فرماندار دشت آزادگان از تداوم فعالیت پایانه مرزی چذابه و صادرات کالا به کشور عراق در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به تداوم فعالیت و صادرات کالا به کشور عراق در پایانه تجاری مرز چذابه در تعطیلات نوروزی بجز یکم فروردین ۱۴۰۰ گفت: هماهنگی‌های لازم برای فعال نگه داشتن مرز چذابه با طرف عراقی انجام شده است.

او با بیان اینکه بازرگانان و تجار محلی و عراقی می‌توانند با هماهنگی‌های قبلی نسبت به مبادلات مرزی اقدام کنند، افزود: گمرک، پایانه تجاری، مرزبانی، استاندارد و بهداشت در ایام نوروزی برای ارائه خدمت به بازرگانان و تجار فعال خواهند بود و عملیات صادرات کالا به عراق از مرز چذابه با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی و گندزدایی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود.

سیلاوی اظهار داشت: با وجود منع تردد مسافر در مرز مسافری چذابه، هیچگونه خللی در روند صادرات کالا به وجود نیامده است، ضمن اینکه ۲ آزمایشگاه سیار برای انجام آزمایش سریع کرونا در مرز چذابه ایجاد شده و همه رانندگان و فعالان اقتصادی که در مرز تردد دارند حتما باید تست کرونا را انجام دهند.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: اتباع عراقی که همسر ایرانی دارند یا نوبت مراجعه به مراکز درمانی کشور را دارند پس از انجام تست کرونا و اطمینان از مبتلا نبودن به این ویروس اجازه ورود به کشور را دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.