اعلام سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی شبکه فراتر

برنامه‌های جذابی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده پخش شده است که برخی از آن‌ها برای اولین بار از شبکه فراتر در قاب تلویزیون پخش می‌شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه فراتر به عنوان روز آمدترین شبکه رسانه ملی که با کیفیت ۴K و فناوری HDR و WCG اولین نوروز خود را با آغاز قرن جدید جشن می‌گیرد. این در حالی است که پخش اصلی شبکه در روز‌های آغازین نوروز ۱۴۰۰ از سه ساعت به حدود ۵ ساعت ارتقا می‌یابد. برنامه‌های گوناگون با سلایق متفاوت و مخصوص گروه‌های سنی مختلف در این بازه زمانی به روی آنتن شبکه فراتر قرار می‌گیرند. این شبکه که هم از طریق ماهواره بدر ۵ با موقعیت ۲۶ درجه شرقی و فرکانس ۱۲۳۲۲ عمودی و هم به صورت زمینی در تمامی ۳۱ مرکز استان با تلویزیون یا گیرنده‌های ۴K قابل دریافت است، قرار است نوروز خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزند.

به گزارش امور مخاطبان شبکه فراتر، برنامه‌های متنوع و جذابی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده پخش شده است که برخی از آن‌ها برای اولین بار توسط شبکه فراتر در قاب تلویزیون ظاهر خواهند شد. فرآیند آماده‌سازی این برنامه‌ها با فناوری‌های بالا و به‌روزترین استاندارد‌های صدا و تصویر، به صورت HDR صورت گرفته و امید است رضایت مخاطبان شبکه را جلب کند.

مجموعه ایرانگرد در نوروز ۱۴۰۰ در شبکه فراتر با کیفیت تصویری ۴K

جدیدترین و چهارمین فصل از مستند نام‌آشنای «ایرانگرد» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای مستندساز محبوبمان جواد قارایی در ۱۳ قسمت، مهمان خانه‌های شماست تا در این روز‌های سخت کرونایی که امکان سفر‌های نوروزی از ما گرفته شده، به اقصی نقاط ایران عزیز سفر کنیم و از طریق دوربین ۴K ایرانگرد، زیباترین تصاویر را با کیفیت عالی شاهد باشیم و لذت ببریم.

پخش یک پویانمایی تک قسمتی در روز‌های آغازین

پویانمایی «قلعه ماهیان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر کساوندی در بهمن ماه ۱۳۹۹ توسط مرکز پویانمایی صبا تولید شده است. این فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای که اولین پخش خود را از شبکه‌های سیما، در شبکه فراتر آغاز می‌کند قرار است در نخستین روز فروردین ۱۴۰۰ میهمان بینندگان عزیز نوجوان این شبکه باشد.

شبکه فراتر با تصاویر زیبا و خاطره‌انگیز ورزشی

برای طرفداران ورزش محبوب فوتبال که دوست دارند ورزش مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت تماشا کنند، برنامه «مروری بر خاطره‌ها: رقابت‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه» در نظر گرفته شده که با تصاویر به یاد ماندنی خود در مقابل سه تیم مراکش، اسپانیا و پرتغال، روز‌های آغازین عید را گلباران می‌کند. این بازی‌ها با کیفیت ۴K و فناوری HDR پخش می‌شوند.

کلیپ‌های جدید ایران زیبا

در خلال برنامه‌های شبکه فراتر، همراه می‌شویم با کلیپ‌های جدید بخش «ایران زیبا» که تصاویر فرح‌بخشی از مام وطن را آمیخته با موسیقی‌های دلنواز، راهی خانه‌های شما عزیزان کرده و لحظاتی سرشار از آرامش را با خود به ارمغان می‌آورد.

سهم کودکان در شبکه فراتر

کودکان عزیز می‌توانند یک مجموعه زیبا به نام «معمای فرید» را هر روز از شبکه فراتر دنبال کنند. این مجموعه که از تولیدات مرکز پویانمایی صبا است، به دست توانای علیرضا گلپایگانی تهیه‌کننده و کارگردان انیمیشن زیبای آقای مهربان در سال ۹۹ ساخته شده و برای اولین بار از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. معمای فرید که در ۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای برای عید ۱۴۰۰ آماده شده، قرار است در هفته اول فروردین ماه با بالاترین کیفیت از شبکه فراتر پخش شود. از هفته دوم فروردین، ادامه قسمت‌های پخش نشده از فصل پنجم مجموعه زیبای «ببعی» جایگزین معمای فرید خواهد شد.

هیجان در شبکه فراتر

مجموعه جذاب مستند «سفر بزرگ» با کیفیت ۴K در حال آماده‌سازی است و قرار است در ۲۵ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای که شامل فصل‌های دو و سه این مجموعه هیجان‌انگیز می‌باشد از شبکه فراتر پخش شود. سفر بزرگ با چاشنی طنز، اتومبیل‌های ساخته شده توسط کمپانی‌های مطرح دنیا را بررسی کرده و با برگزاری مسابقات سرعت، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کند و به چالش می‌کشد.

همچنان با آثار تولیدی مرکز پویانمایی صبا در شبکه فراتر

۱۳ قسمت جدید ۹ دقیقه‌ای از مجموعه زیبا و آموزنده «چیا» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر سحرخیز در مرکز پویانمایی صبا تولید شده برای خردسالان عزیز از شبکه فراتر آماده پخش شده است. این مجموعه نیز که محصول سال ۹۹ بوده و برای اولین بار از شبکه‌های سیما پخش می‌شود، به صورت HDR بر روی آنتن شبکه فراتر قرار می‌گیرد.

مخاطبین شبکه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی IRIBUHD.IR مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: رسانه ملی ، نوروز 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار