کرونا عامل مرگ یک بوشهری دیگر شد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: با مرگ یک کرونایی دیگر در استان، مجموع جان‌باختگان به ۹۰۲ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا خانمی با ۴۶ سال سن با سابقه بیماری کلیوی در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۹ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۵ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او  افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱ هزار و ۴۴۲ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۷ اسفند ۹۰۲ مورد رسیده است که از این تعداد ۸۸۲ نفر مورد مثبت قطعی و ۲۰ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت ضوابط بهداشتی از سوی تمام افراد است.

او افزود: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز کرده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

دبیرستاد مقابله با کرونا ادامه داد: شهرستان‌های شمالی استان به دلیل همجواری با استان خوزستان باید به طور ویژه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.