ممنوعیت ورود مسافر از شهر‌های نارنجی و قرمز به زنجان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: ورود مسافر از شهر‌های نارنجی و قرمز کرونایی به استان زنجان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در شورای اداری استان زنجان بااشاره به اینکه از مردم و ارائه کنندگان خدمت انتظار داریم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: محدودیت های تردد شبانه در زنجان همچنان پابرجاست و خودرو‌هایی که طی ساعات ۲۱ تا ۳ بامداد در شهر تردد ‌کنند توسط پلیس جریمه  خواهند شد.

او افزود: ورود مسافر از شهرهای نارنجی و قرمز به زنجان ممنوع است.


مرادی بااشاره به اینکه دغدغه استان و مردم اولویت پرداخت و رویکرد مطبوعات باشد، ادامه داد: انتظار می رود سال آینده ساز و کار و راهکار‌های حمایتی از مطبوعات استان زنجان  ارائه شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در حوزه تأمین کالا‌های اساسی مشکلی نیست و مسئولان با تمام توان در میدان هستند تا خللی در توزیع ایجاد نشود و در تعطیلات نیز کالا‌های اساسی به وفور توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه نام نویسی شورا‌های اسلامی روستا‌ها ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: رویکرد ما قانونمندی و رعایت دقیق قانون برای حضور با هرچه باشکوه تر مردم در پای صندوق‌های رأی است.

مرادی گفت: ۷۰۴ داوطلب برای شمشین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در ۲۱ شهر زنجان نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۵۳ درصد به صورت حضوری و مابقی از طریق فضای مجازی ثبت نام کرده اند.

او ادامه داد: طبق آمار ۸۹ درصد از داوطلبانی که در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کرده اند  دارای مدرک لیسانس به بالا و  ۱۱درصد نیز فوق دیپلم به پائین هستند.

مرادی گفت: ۱۵ درصداز داوطلبان سابقه عضویت در شوراء را دارند.


رئیس ستاد انتخابات استان زنجان بابیان اینکه همه ما  باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری را بعنوان مقوم‌های جدی نظام در دستور کار قرار دهیم، گفت: نقش رسانه‌ها بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.