در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل (ع) صورت گرفت؛

دیدار مسئولان سپاه کرمان با جانبازان و آزادگان

همزمان با روز پاسدار و در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، مسئولان سپاه کرمان با چند تن از پاسداران جانباز و آزاده دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز سرهنگ علی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در خانه چند تن از پاسداران جانباز و آزاده با آن‌ها دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار‌ها، حجت الاسلام عربپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک اعیاد و مناسبت‌های ماه شعبان گفت: این ایام، بهانه‌ای برای عرض تبریک و قدردانی از جانبازان و خانواده‌ها آن‌ها است.

او افزود: منازل پاسداران، بوی حرم امام حسین (ع) و خانه‌های جانبازان بوی حرم حضرت ابوالفضل (ع) را می‌دهد.

حجت الاسلام عربپور با قدردانی از جانبازان بیان داشت: آن‌ها اسلام را یاری کردند و با عمل به موقع خود، یعنی رفتن به جبهه، نائب امام زمان (عج) را یاری کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: مجاهدان و رزمندگان عاشقانه هجرت کردند و این حرکت، عشق و روحیه کربلایی و ابوالفضلی می‌خواهد که از پیش وجود و سلامتی خود را فرستادند.

حجت الاسلام عربپور گفت: حضور جانبازان در جبهه تاریخ ساز بود.

او با قدردانی از همسران جانبازان افزود: آن‌ها سلحشورانه و مجاهدانه در کنار جانبازان خدمت می‌کنند و در زمان حضور رزمندگان در جبهه‌ها، بار زندگی را به دوش کشیدند.

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه زندگی کردن با جانبار توفیق و اجر مضاعف دارد، تصریح کرد: ثواب همسران جانبازان و جانبازان همچون ثواب سلام و جواب سلام است که بیشترین ثواب متعلق به همسران جانبازان است.

جانبازان نیز در این دیدار‌ها با اشاره به وجود نعمت رهبری و بیان خاطرات، پیشرفت‌های مختلف در زمینه سلاح را افتخاری بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی دانستند.

آزاده جانباز هادی زنگی آبادی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت.

دیدار با جانباز پاسدار حسین زنگی آبادی که در عملیات بیت المقدس و جانباز پاسدار اکبر گنجی زادگان که در عملیات کردستان در سال ۶۰ در شهر مهاباد به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بودند و آزاده پاسدار زنگی آبادی از جمله این دیدار‌ها بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار