برگزاری جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی در بهار ۱۴۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: هفتمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی ویژه رده سنی ۵ تا ۸ و ۹ تا ۱۲ سال در بهار ۱۴۰۰ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی در ایام نوروز، گفت: این جشنواره از ۲۰ اسفندماه ۹۹ فراخوان شده است و کودکان و دانش آموزان فرصت دارند تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ آثار خود را ارسال کنند.

او با اشاره به اهمیت پایه‌ریزی بنیان صلح و تمرکز بر اقدامات و برنامه‌های بشر دوستانه، افزود: این جشنوار با هدف آشنایی کودکان با جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ، ترویج و نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صلح، دوستی و مهروزی و شکوفا شدن استعداد‌های کودکان و ترغیب تفکر و خلاقیت آنان با استفاده از زبان نقاشی کودکانه برای بیان مفاهیم صلح و دوستی برگزار می‌شود.

فلاح تصریح کرد: در این جشنواره از کودکان خواسته شده، یک نقاشی با توجه به اهداف جمعیت هلال احمر و موضوع صلح و دوستی بکشند و تصویر آن را با ذکر مشخصات نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس منزل، و همراه والدین را به شماره واتساپ ۰۹۰۳۵۹۲۵۸۰۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

او گفت: همه کودکان در سنین ۵ تا ۱۲ سال می‌توانند به تفکیک در یکی از دو رده سنی ۵ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۲ سال این مسابقه شرکت کنند، همچنین تکنیک نقاشی آزاد است و می‌بایست در ابعاد A۴ ترسیم شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در آثار ارسالی باید به تناسب نقاشی با موضوع و خلاقیت بیان مفاهیم صلح و دوستی با زبان نقاشی کودکانه و جذابیت در طرح و رنگ آمیزی توجه شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روشا یحیایی مرادی
۱۰:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
ببخشید میشه بگید چه شکلی میشه شرکت کنم