تأکید نایب رئیس فدراسیون کاراته بر توجه به ورزش بانوان

اشرف امینی خواستار توجه ویژه به ورزش بانوان شد و گفت: کاراته بانوان به دلیل اینکه نمی‌تواند اسپانسر داشته باشد، نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان کرمان که با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضا در محل هتل ایرانگردی برگزار شد، از امیری رئیس سابق هیئت کاراته استان کرمان به واسطه عملکرد مناسبش طی سکانداری این هیئت، تشکر کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت وی، جمع کردن حواشی بوده است و امروز باید دانست، حواشی جز اینکه انرژی ما را بگیرند، تاکنون هیچ سودی برای کاراته نداشته اند.

او سمت جدید را به حسینی رئیس هیئت کاراته استان کرمان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: رئیس جدید این هیئت به همین شیوه ادامه دهند و در کنار آن، برنامه‌های اعلامی خود را عملیاتی کنند.

امینی از پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز به واسطه برگزاری مجمع شایسته کاراته قدردانی کرد و بیان داشت: یکی از مجمع‌های خوب، سالم و بدون حاشیه بود که برگزار شد.

او خواستار توجه ویژه به ورزش بانوان شد و افزود: اصولاً کاراته بانوان به دلایلی همچون اینکه نمی‌تواند اسپانسر داشته باشد، نیازمند توجه بیشتری است.

امینی تصریح کرد: کاراته کرمان از گذشته قهرمانان خیلی خوبی در بخش بانوان داشته و امروز نیز خیلی خوب رشد کرده است و عملکردش طی چهار ساله اخیر نشان داده، اگر حاشیه نباشد، این حوزه می‌تواند به خوبی رشد کند.

در پایان این مجمع انتخاباتی، حسین حسینی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۹ رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان ریاست هیئت کاراته استان کرمان انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار