با طرح تفکیک حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان موافقم

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکیک حوزه انتخابیه موافقم و پیگیر این طرح هستم تا به صحن بیاید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جمع ایثارگران، رزمندگان، بسیجیان و پاسداران شهرستان طبس گفت: امروز باید از تمام ظرفیت‌های جبهه انقلاب برای توسعه و حل مشکلات کشور بهره برد.

او افزود: عده‌ای به دنبال غبار آلود کردن فضا و وارونه جلوه دادن قضایا هستند، دوستان انقلابی بدانند که ما با یک موضوع ساده‌ مواجه نیستیم و با شرایط بسیار سخت و پیچیده ای روبرو هستیم.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما باید در مقام عمل این موضوع را ثابت کنیم که با حضور جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی کشور، تحول محقق خواهد شد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری این نکته که باید هر مسئول در جایگاه خود به وظیفه‌ محوله عمل کند، بیان کرد: برخی از مطالبات مردمی که نماینده درگیر آن می‌شود در حقیقت پاسخگویی و حل آن مسئله وظیفه استاندار و فرماندار و بخشدار و مسئولین ادارت و مدیران اجرایی است.


بیشتر بخوانید


  او با اشاره به ضرورت تفکیک حوزه‌های انتخابیه غرب استان گفت: با طرح تفکیک حوزه انتخابیه موافقم، ولی از طرفی به دلیل بار مالی، مورد حمایت دولت نیست.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: امیدواریم تا شهریور این طرح به صحن مجلس بیاید و در صورت تصویب این طرح یک نماینده به استان  اضافه خواهد شد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از آماده نبودن فضای شهر طبس برای اعیاد شعبانیه و ایام نوروز انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی مسئولین محلی شد.

او از ورود جدی امام جمعه شهرستان طبس در زمینه گردشگری تشکر کرد و گفت: باید یک کار علمی در زمینه گردشگری انجام شوده و خلاء قانونی آن تشخیص داده شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
با توجه به گستردگی حوزه واقعا ضروریه