آمادگی ۴۸ اکیپ به منظور تامین برق پایدار در کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از آمادگی ۴۸ اکیپ در ایام تعطیلات نوروز به منظور تامین برق مطمئن در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در ایام نوروز برای رفاه حال هم استانی‌ها به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب، اولویت اصلی شرکت توزیع برق استان کردستان است.

او در ادامه اذعان داشت: بیش از ۱۲۰ نفر از کارکنان این شرکت در قالب ۴۸ اکیپ در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته و مناطق زیرپوشش این شرکت در۱۰ شهرستان و ۳۵مرکز خدمات روستایی استان انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه هر روز ۱۰۰ نفر در قالب گروه‌های عملیاتی انجام وظیفه می‌کنند، یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال ۱۰ مدیر کشیک نیز مسئولیت هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت‌ها را جهت حال هم استانی‌ها و مشترکین عهده‌دار هستند.

لهونیان در ادامه از آنکال بودن اکیپ‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابر در مدیریت‌های تابعه این شرکت نیز خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه نیز بصورت شیفت کامل ۲۴ساعته خاموشی‌ها را کنترل و رصد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان به روش‌های دریافت خدمات غیرحضوری اشاره کرد و اظهار داشت: مشترکان برق می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری قابل دانلود از طریق اپلیکیشن «برق من»، سایت شرکت kurdelectric.ir یا تماس تلفنی با مرکز اتفاقات برق (۱۲۱) دریافت کرده و نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.