معرفی خودرو؛

جزئیاتی جدید و به روز از خودرو شاسی بلند کیا

کارناوال برای سال ۲۰۲۲ با یک ظاهر طراحی شده به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کارناوال ۲۰۲۲ جایگزین سدونا قدیمی در خودروسازی کیا است و با توجه به اینکه سدونا قرار است توقف تولید داشته باشد، جای آن را کارناوال خواهد گرفت.قبلاً عکس نسخه جهانی کیا کارناوال ۲۰۲۲ منتشر شده است.

امکانات مختلف در این خودرو باعث شده این پیکاپ مجلل به یک ون بزرگ تبدیل شود که ما را به یاد یک رنج روور می‌اندازد. تمام مدل‌های کارناوال از یک موتور ۳.۵ لیتری V-۶ با قدرت ۲۹۰ اسب بخار با پیشرانه جلو و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بهره می‌برند. مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده به عنوان استاندارد از جمله ترمز اضطراری خودکار ارائه می‌شود.

کارناوال برای سال ۲۰۲۲ کاملاً جدید است، با یک ظاهر جدید طراحی، ویژگی‌ها و فناوری به روز شده در رقابت بهتر با خودرو‌های کرایسلر پاسیفیکا، هوندا ادیسه و مینی ون‌های تویوتا سیه نا که به تازگی طراحی شده است،  به بازار عرضه خواهد شد.

کارناوال در چهار سطح مختلف از LX ارزش گرا تا لوکس SX-Prestige ارائه می‌شود، اما به نظر می‌رسد که EX نشان دهنده نقطه شیرین بین ویژگی‌ها و قیمت است.  EX دارای چندین ویژگی رفاهی از جمله بالابر عقب با موتور، آی فون داخل کابین و سیستم کنترل صدا که به مسافران صندلی عقب امکان می‌دهد تا به سیستم سرگرمی دسترسی داشته باشند.

جزئیاتی جدید از خودرو شاسی بلند کیا

کارناوال ۲۰۲۲ توسط ۳.۵ لیتری V-۶ تولید می‌شود و قدرت ۲۹۰ اسب بخار را تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته استاندارد است. متاسفانه محرک چهار چرخ در فهرست وجود ندارد، زیرا کارناوال فقط به عنوان مدل محرک جلو ارائه می‌شود. Pacifica از پیشرانه پلاگین هیبریدی اختیاری برخوردار است و مدل جدید ۲۰۲۱ Sienna فقط به صورت هیبریدی ارائه می‌شود، اما انتظار نداریم کیا حداقل بلافاصله چنین کاری را در کارناوال ارائه دهد.

جزئیاتی جدید از خودرو شاسی بلند کیا

داشبورد و صندلی‌های جلوی کارناوال نسبت به سالن‌های خروجی مدرن‌تر و سازگارتر به نظر می‌رسند. یک کنسول مرکزی بزرگ و یک سیستم سرگرمی دو صفحه‌ای به سبک مرسدس با نمایشگر دیجیتال از تغییرات قابل توجه طراحی هستند. عکس‌های ارائه شده از یک روکش مجلل SX-Prestige با روکش چرم است.

جزئیاتی جدید از خودرو شاسی بلند کیا

صندلی‌های پارچه‌ای استفاده شده در کیا استاندارد هستند. کیا یک سانروف پانوراما و صندلی‌های ردیف دوم خمیده مانند اتاق نشیمن با تکیه گاه‌های پاپ آپ به عنوان گزینه ارائه می‌دهد. کیا می‌گوید که فضای داخلی در کارناوال جدید بهتر شده است. فاصله بین دو محور ون و طول کلی آن کشیده شده است تا فضای بیشتری برای افراد و بار فراهم شود.

فناوری داخلی و سرگرمی نیاز به یک جهش بزرگ در کارناوال ۲۰۲۲ دارد. در حالی که یک صفحه نمایش سرگرمی  ۸.۰ اینچی استاندارد است، نمایشگر‌های دوگانه ۱۲.۳ اینچی که در داشبورد وان کشیده شده اند، اختیاری هستند و یکی از آن‌ها به عنوان صفحه نمایش دیجیتال اندازه گیری می‌شود و دیگری وظایف سرگرمی را انجام می‌دهد.

جزئیاتی جدید از خودرو شاسی بلند کیا

Apple CarPlay و Android Auto هر دو از ویژگی‌های استاندارد خواهند بود و انتظار داریم که در آن لیست Wi-Fi را نیز ببینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار