معرفی خودرو؛

آئودی S3 مدل 2022 یک سدان اسپرت همه چیز تمام است

گفته شده خودرو آئودی ۲۰۲۲ S۳ کاملاً جدید است و بر اساس سدان مشابه ۲۰۲۲ A۳ ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی قرار است یک رقیب عملکرد گرا را در قالب مدل S۲۰ برای ۲۰۲۲ ارائه دهد. نسخه داغ سدان جدید، S۳ قرار است هنگام ورود به بازار، با اتومبیل‌های تهاجمی بی ام و گرند کوپه M۲۳۵i ، کادیلاک CT۴-V و مرسدس AMG A۳۵ رو در رو شود.

 این کابین با مدل جدید ۲۰۲۲ A۳ مشترک است که سبک و فناوری را از سدان‌های بزرگتر آئودی A۴ و A۶ به ارث می برد، اما همه چیز در مورد S۳ جدیدتر است. ۲۰۲۲ S۳ احتمالاً تا چند ماه پس از فروش A۳ به نمایندگی‌های فروش در ایالات متحده ارائه می‌شود، بنابراین انتظار داریم تا پایان سال ۲۰۲۱ شاهد فروش آن باشیم.

گفته شد، ۲۰۲۲ S۳ کاملاً جدید است و بر اساس سدان مشابه ۲۰۲۲ A۳ تازه ساخته شده است. اگرچه هر دو اتومبیل مجهز به توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر خواهند بود، اما موتور S۳ قدرت ۳۰۶ اسب بخاری نیرومندی دارد و نیروی خود را از طریق یک استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک ارسال می‌کند.

آئودی s3 2022

جدای از قدرت بیشتر، S۳ دارای یک سیستم تعلیق پایین‌تر، با شدت بیشتر تنظیم شده، صندلی‌های اسپرت، یک جلو پنجره مخصوص و چهار  اگزوز است. آئودی قیمت گذاری یا لیست کاملی از ویژگی‌ها و گزینه‌های ۲۰۲۲ S۳ را منتشر نکرده است، و تنها اطلاعات کلی از این خودرو به دست ما رسیده است. 

آئودی s3 2022

تمام مدل‌های S۳ با یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری ۳۰۶ اسب بخار، جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک Quattro آئودی ارائه می‌شوند. این تنظیمات مشابه نسل قبلی S۳ است که در مسیر تست فقط در ۴.۶ ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو ۱۸ اسب بخار بیشتر نسبت به S۳ قبلی دارد، انتظار داریم مدل ۲۰۲۲ اگر سریعتر از مدل قبلی باشد.

آئودی s3 2022

با توجه به اینکه یک مدل جدید است، EPA هنوز هیچ برآوردی در مورد بهره وری سوخت ۲۰۲۲ S۳ منتشر نکرده است. کابین S۳ تقریباً مشابه با ۲۰۲۲ A۳ جدید است، اما عناصر سبک تری مانند صندلی‌های اسپرت با چرم و فرمان صاف به آن اضافه می‌کند. در حالی که A۳ استاندارد دارای صفحه نمایش لمسی و سرگرمی ۱۰.۱ یا ۱۲.۳ اینچی است، ما انتظار داریم که S۳ گران‌تر، صفحه نمایش بزرگتر را به صورت استاندارد ارائه دهد.

آئودی s3 2022

همچنین پشت آمپری دیجیتال کابین دارای Apple CarPlay، اندروی Auto و ناوبری درون داشبورد استاندارد است. آئودی جزئیات کاملی از ویژگی‌های استاندارد و اختیاری S۳ را منتشر نکرده است، و مابقی اطلاعات به تاریخ فروش خودرو بر می گردد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار