باشگاه تراکتور در انتظار تعیین زمان بازی سوپرجام

باشگاه تراکتور اعلام کرد هنوز نامه‌ای از سازمان لیگ درباره زمان بازی سوپرجام دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وضعیت برگزاری بازی سوپرجام بین تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز هنوز مشخص نشده است و  هواداران  پرسپولیس از مسئولان باشگاه خود درخواست کرده اند که پیگیر این موضوع باشند، اما گفته می‌شود سرخپوشان تبریزی تمایل چندانی به برگزاری این دیدار ندارند.  

کریم جمالی مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت برگزاری بازی سوپرجام و اینکه گفته می شود که آن ها تمایل چندانی به برگزاری این دیدار ندارند، اظهار کرد: این موضوع ارتباطی به دوست داشتن یا نداشتن ما ندارد. سازمان لیگ باید زمان بازی سوپرجام را مشخص کند و تا به این لحظه نامه‌ای از سازمان لیگ دریافت نکرده ایم.  

جمالی درباره اینکه پیگیری لازم برای برگزاری بازی سوپرجام از سوی باشگاه تراکتور صورت نگرفته است یا خیر، گفت: ما در این باره کاره‌ای نیستیم و  سازمان لیگ باید زمان دیدار سوپرجام را تعیین کند. سازمان لیگ زمان بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی را مشخص کرده،   اما درباره بازی سوپرجام هنوز تصمیمی نگرفته است. به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز زمانی را اعلام نکرده اند تا نظرمان را در این باره بگوییم.  

او  بیان کرد: ما دوست داریم که بازی سوپرجام برگزار شود، اما سازمان لیگ در این باره تصمیم گیرنده است که تاکنون هم زمانی را مشخص نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۰۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
یعنی چی که توی تیتر مینویسید تراکتور در انتظار تعیین تکلیف بازی بعد میگین تمایل نداره بازی برگذار بشه آخرشم مینویسید میخان برگذار بشه. یکی به نعل میزنی یکی به میخ
Iran (Islamic Republic of)
Anar
۱۵:۵۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
دروغ نگید ما میخایم بازی انجام بشه ( ترختورچولار )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
تراکتوری های عزیز. بی خیال بشید. تصمیم گرفته شده که جام را با اسنپ بفرستند باشگاه لنگپولیس‌. # الپیزوری تیم خیلی خاص.
آخرین اخبار