مهدی: سوپرجام در ایام عید نوروز برگزار خواهد شد/ جام حذفی طبق روال گذشته برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد برنامه‌ی مسابقات پیش ‌رو توضیحاتی مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص ادامه بازی‌های لیگ برتر گفت: برای اینکه بتوانیم آماده سازی خوبی برای تیم ملی کشورمان در مسیر جام جهانی داشته باشیم، مسابقات لیگ را به تعویق انداختیم. به خاطر نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری، این فرصت را نداشتیم که همه برنامه خود را اجرا کنیم. تلاش ما این است که نهایت استراحت را به تیم‌ها در لیگ برتر بدهیم.

او ادامه داد: پنجره نقل و انتقالات از ۲ تا ۲۸ اسفند خواهد بود. این فرصت را در اختیار تیم‌ها گذاشتیم که به توانند بازیکنان خود را جذب کنند.

بازی سوپر جام را حتما برگزار می‌کنیم

مهدی در مورد اینکه مسابقه سوپر جام برگزار خواهد شد یا نه تصریح کرد: بازی سوپر جام را حتما برگزار می‌کنیم. این مسابقه احتمالا در عید نوروز خواهد بود و بستگی به اردوی تیم ملی دارد.

جام حذفی طبق روال گذشته برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در ادامه افزود: جام حذفی طبق روال گذشته برگزار می‌شود. مرحله اول این مسابقات انجام شده است. در مراحل بعدی، قرعه کشی صورت می‌گیرد. سعی می‌کنیم ضربه‌ای به تیم‌ها وارد نشود.

هنوز خبر نداریم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، مجوز میزبانی خواهند گرفت یا نه

مهدی در مورد فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا، هنوز میزبانی رقابت‌ها را مشخص نکرده است. نمی‌دانیم که نمایندگان ایران چند روز قبل باید به این مسابقات بروند. هنوز خبر نداریم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، مجوز میزبانی خواهند گرفت یا نه.

مسابقات لیگ را به صورت حداقلی برگزار می‌کنیم

او در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: مسابقات لیگ را به خاطر فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، حداقلی برگزار می‌کنیم. اگر شرایط و میزبانی‌ها اجازه دهد، تیم‌ها را با فشار کم تری روانه مسابقات خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
تشکر از زحمات خوب سرمربی گل محمدی و کلیه بازیکنان تیم پرسپولیس بازی قشنگ و ما هواداران پرسپولیس را خوشحال شدیم روز به یادگاری بود چشم حسودان کور باشد
آخرین اخبار