اردکانیان در حاشیه جلسه هیئت دولت مطرح کرد؛

وجود ساز و کارهای اداری، اصلی‌ترین موانع تولید

وزیر نیرو گفت که پشتیبانی اصلی ما از بخش تولید، تامین آب و برق کافی در طول سال است.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت، افزود: وزارت نیرو به لحاظ مسوولیتی که در تامین و عرضه آب و برق برای رفع نیاز‌های روزمره مردم دارد، جزء زیرساخت‌های مهم برای تولید است بنابراین اصلی‌ترین پشتیبانی ما از بخش تولید، تأمین آب و برق کافی و مطمئن در طول سال است.

وی ادامه داد: البته صنایع جانبی که کارشان تامین تجهیزات برای تامین تولید آب و برق است نقش مهمی در این زمینه دارند بنابراین با گره گشایی‌هایی که در بودجه سال ۱۴۰۰ به عمل آمده است و احکام خوبی که در اختیار داریم امسال گشایش چشمگیری در پرداخت مطالبات صنعت آب و برق برای همه تولیدکنندگان بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مسوولیتی که وزارت نیرو در کمیسیون‌های مشترک اقتصادی کشور همسایه از قبیل عراق، افغانستان، قطر، ارمنستان و روسیه دارد سعی خواهیم کرد که مبادلات تجاری در بین این کشور‌ها آسان‌تر شود.

وزیر نیرو یکی از اصلی‌ترین موانع تولید را وجود سازوکار‌های اداری عنوان کرد و گفت: باید برنامه ریزی وسیعی انجام دهیم تا ساختارهای‌مان را از این بخشی و متمرکز شده خارج کنیم و از این طریق بتوانیم گشایش چشمگیری برای همه ظرفیت‌های کشور به وجود آوریم.

اردکانیان درباره برنامه‌های وزارت نیرو در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: قرار است در سال جاری ادامه پویش الف – ب ایران که از سال ۹۸ آغاز کردیم را ادامه دهیم و برای فعالیت دولت بعد ریل گذاری مناسبی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار