تردد بیش از ۶۵۰۰ مسافر از پایانه های مرزی اذربایجان غربی در ایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۶ هزار و۵۰۰ نفر مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای آذربايجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در این مدت ۶ هزار و ۵۰۰ مسافر شامل نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و بیش از ۲ هزار مسافر خارجی از پایانه های مرزی بازرگان، سرو، رازی، تمرچین و پلدشت تردد کرده اند.

وی اظهار کرد: تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی بعد از شیوع ویروس کرونا و‌بدلیل محدودیت های موجود کاهش بسیار قابل ملاحظه ای داشته است که امیدوار به بهبود شرایط کرونایی در جهان و درنتیجه تردد و مبادلا بین المللی راحت در آینده نزدیک هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در ۶ روز ابتدای طرح نوروزی سال جاری از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین همچنین بالغ بر ۴۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی تردد کردند.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون استانی و مابقی در مسیرهای برون استانی جابجا شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.