امام جمعه ریحان شهر مطرح کرد؛

امسال،سالی تاثیر گذار در آینده کشور

حجت الاسلام غفوری گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰، امسال را سالی بسیار مهم، حساس و تأثیرگذار در آینده کشور کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام غفوری، امام جمعه ریحان شهر در اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ که با حضور مردم ولایت مدار این شهر در مصلای نماز جمعه ریحان شهر برگزار شد، ضمن تبریک سال نو ایمان و عمل صالح را  عامل حرکت انسان به سوی سعادت دانست و گفت: عمل صالح نتیجه ایمان و موجب افزایش ایمان می‌شود و  عمل صالح راه را برای رسیدن انسان به سعادت هموار می‌کند.

او  افزود: انسان باید چنان زندگی کند که مردم در زندگیش؛ چون پروانه دورش بگردند و در فوتش بگریند، شهید سلیمانی چنین شخصی بود. 

حجت الاسلام غفوری گفت: اگر با چشم بصیرت نگاه کنیم، قضایا روشن است و راه رشد، کمال، دین و عبودیت از راه فسق، فجور و ظلم جدا است. 

او ایمان، تقوا، آگاهی و بصیرت مردم را از آثار و برکات نماز جمعه برشمرد. 

امام جمعه ریحان شهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جدید مسئولان باید در حل مشکلات معیشت و بیکاری جوانان در حوزه اقتصادی تلاش کنند و این کار باید در عمل نیز دیده شود تا مردم حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی را به خوبی لمس کنند.

او بیان داشت: سال ۱۴۰۰ هجری شمسی در ایام شعبان المعظم و دهه بسیار مبارک و ارزشمند مهدویت و در نزدیکی ایام میلاد حضرت بقیه الاعظم، ولی عصر امام زمان (عج) تحویل  شد که این مایه فزونی مبارکی در این ایام است و امیدواریم به مصداق اینکه "سالی که نکوست از بهارش پیداست"، امسال سرشار از همه خوبی‌هایی باشد که دوست داریم نصیب ما و مردم کشورمان و همه مردم جهان باشد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به سخنرانی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در سال جدید به نامگذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها افزود: زمینه خوبی برای جهش تولید وجود دارد و موانع قانونی تولید و پیشرفت باید برطرف شود.

او گفت: در سال ۹۹ جهش تولید، حرکتی در کشور به‌جود آورد که زمینه خوبی برای شکوفایی آن در سال جدید است.

امام جمعه ریحان شهردر خطبه های نماز جمعه این هفته به  انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در سال۱۴۰۰ اشاره کرد و بیان کرد: وظیفه‌ای مهم بر عهده ملت ایران است و یکی از مهم ترین وقایع رقم می‌خورد.

او بیان کرد: انتخابات خرداد ۱۴۰۰ و روی کارآمدن مدیریت‌های جدید و احتمالاً تازه‌نفس و با انگیزه‌های قوی، امسال را سالی بسیار مهم، حساس و تأثیرگذار در آینده کشور کرده است. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار