افزایش ۶۴ درصدی تردد در جاده‌های کشور

معاون هماهنگ کننده ناجا با اعلام افزایش ۶۴ درصدی تردد در جاده‌های کشور، آمار تصادفات نوروزی را نگران کننده خواند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار "محمدعلی نوری نژاد" در ادامه سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی حضور یافت و با بیان اینکه تلاش برای رفع کمبود‌ها عمده هدف از سفر مسئولان ارشد ناجا به استان هاست، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در تمام محورها، شهرها، مناطق مرزی و دریایی برای برقراری امنیت در آماده باش هستند.

سردار نوری نژاد تصریح کرد: امسال در نیمه اول تعطیلات نوروزی، خوشبختانه حادثه‌ای که احساس نگرانی در حوزه امنیت کشور ایجاد کند وجودنداشت.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: با وجود برنامه ریزی‌ها و طرح‌های مختلف برای هر چه ایمن‌تر شدن سفر‌های نوروزی و استقرار نیرو‌های پلیس در تمام نقاط حادثه خیز، اما شاهدیم همچنان آمار تصادفات امسال در محور‌های مواصلاتی کشور نگران کننده است.

وی از هموطنان و مسافرانی که قصد سفر و تردد درجاده‌ها را دارند درخواست کرد به توصیه‌های پلیس توجه و مقررات راهنمایی و رانندگی را به بهترین شکل رعایت کنند تا سفری ایمن برای خود و اعضای خانواده داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی رعایت فاصله طولی، برنامه ریزی برای استراحت لازم به منظور رفع خستگی رانندگان و رعایت سرعت مطمئنه را از مهمترین نکاتی عنوان کرد که هموطنان در طول سفر به آن توجه کافی داشته باشند که این موارد برای کاهش تصادفات در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است.

سردار نوری نژاد در بخش دیگری از این گفتگو، استفاده از پهپاد برای کنترل محور‌های مواصلاتی برخی استان‌ها از جمله محور اصلی رفت و برگشت تهران مشهد را یادآورشد و گفت: بررسی وضعیت تردد‌ها و نظارت سریع و به موقع و رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی احتمالی از مزیت‌های بهره گیری از سامانه‌های نوین است.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: نیروی انتظامی در تلاش است برای خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم شریف ایران اسلامی با ارتقاء توان و بهره مندی از تجهیزات و فناوری‌های جدید و به روز، در ماموریت‌ها حضور یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار