پوررهنما: می‌خواهم با طلای پارالمپیک کارنامه افتخاراتم را تکمیل کنم

پارالمپین تکواندوی کشورمان گفت: آرزو می‌کنم با مدال طلای پارالمپیک بتوانم کارنامه افتخاراتم را تکمیل کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پوررهنما، پارالمپین تکواندوی کشورمان در خصوص سالی که گذشت گفت: سال سختی بود؛ چرا که بدترین خبر زندگی‌ام که تعویق بازی‌های پارالمپیک بود را شنیدم. این تعویق ضربه بزرگی به آینده‌ام زد و حتی زندگی شخصی مرا تحت تاثیر قرار داد، اما به هر حال گذشته است و چاره‌ای هم نیست.

وی افزود: ۶ ماه ابتدایی سال تمرینات ما تعطیل بودند و سخت یا آسان گذشت؛ اما در این مدت سعی کردم به صورت خصوصی در باشگاه تمرینات خود را پیگیری کنم تا از شرایط آمادگی خیلی دور نشوم.

پوررهنما در ادامه گفت: کادر فنی برنامه منظم و مدونی را برای ما در نظر گرفته‌ که طبق آن تا رقابت‌های پیش‌رو، جلو می‌رویم.

وی با اشاره به نخستین حضور پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک خاطرنشان کرد: من در دوره قبل پارالمپیک که رقابت‌های پاراتکواندو در آن به صورت نمایشی برگزار شد، حضور پیدا کردم که بازی را بردم؛ اما مسابقات به صورت نمادین بودند و اصلا قابل قیاس با این دوره نیست. بهترین‌ها برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد شرکت خواهند کرد و فکر می‌کنم روز سختی را در پیش دارم.

پارالمپین تکواندو افزود: خدا را شکر آسیب جدی ندارم و به نظرم از آمادگی بالایی برخوردار هستم، اما هر روز تلاش خود را بیشتر می‌کنم تا در روز مسابقات در اوج آمادگی خود باشم.

پوررهنما با اشاره به برپایی اردو در کیش گفت: تمرین در این جزیره نقاط مثبت و منفی داشت، اما به نظرم فاکتور‌های مثبت آن بیشتر بودند؛ البته امکانات تمرینی در کیش به نسبت فدراسیون تکواندو خیلی کمتر است.

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنم با مدال طلای پارالمپیک بتوانم کارنامه افتخاراتم را تکمیل کنم و برای کسب این نشان همه تلاش خود را می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار