دستاورد‌های سفر استاندار خراسان رضوی به کدکن

استاندار خراسان رضوی با حضور در کدکن به صورت میدانی به حل مشکلات مردمی و شهری پرداخت.

علی محمد خسروی شهردار کدکن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص دستاورد‌های سفر معتمدیان استاندار خراسان رضوی به کدکن گفت: استاندار ضمن دیدار صمیمی و سرزده با کسبه و مردم کدکن از مشکلات آن‌ها آگاه شد و درصدد رفع آن‌ها برآمدند.

او افزود:استاندار به همراه معاونان همچنین از پروژه‌های شهری کدکن بازدید کردند و مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های شهرداری کدکن تخصیص داده شد همچنین ضمن بازدید از پل ورودی کدکن دستورداده شد تا سریعتر پل ورودی شهر اجرایی شود.


بیشتر بخوانید



شهردار کدکن ادامه داد: بهسازی روکش جاده ها، حل و فصل بهداشت و درمان بخش کدکن ودستور به لزوم وجود پزشک متخصص در این مرکزدرمانی، پیگیری تاسیس زورخانه برای ورزش جوانان، تحویل هرچه سریعتر مسکن مهر از جمله دستاورد‌های حضور دو ساعته استاندار به کدکن بود.

خسروی با اشاره به تأکید استاندار خراسان رضوی بر وجود دیوار ساحلی کدکن بیان کرد: با توجه به اینکه کدکن به صورت طولی در امتداد رودخانه فصلی قرار دارد و برخی از منازل مسکونی، ادارات و مسکن مهر در معرض خطر سیل قرار دارد وجود این دیوار ساحلی بسیار با اهمیت است.

تردد جاده‌ای در کدکن هموار می‌شود


علی فضائلی رئیس شورای شهر کدکن نیز گفت:مطالبات شهری کدکن بیشتر مربوط به جاده است، زیرا دسترسی به تربت حیدریه به سختی انجام می‌شود یکی از مصوبات استاندار ترمیم و بهسازی این جاده بود تا در اسرع وقت انجام شود.

او افزود: یکی دیگر از مصوبات مهم، دستور به ترمیم و بهسازی ورودی شهر کدکن بود، زیرا با وقوع سیل ارتباط با شهرستان قطع می‌شد و بازسازی این جاده قطعا تاثیر مهمی در رفت و آمد‌های جاده‌ای به ویژه در مدیریت بحران دارد.

رئیس شورای شهر کدکن با اشاره به اینکه که کدکن قطب تولید آلو و آلوچه است ادامه داد: استاندار قول حمایت از افراد تولید کننده و فرآوری کننده محصولات آلو و آلوچه و اختصاص تسهیلات برای آن‌ها را داد.

فضائلی بیان کرد:همچنین قول به مساعدت در زمینه ساخت زمین ورزشی برای ورزش باستان از دیگر دستاورد ها‌ی سفر استاندار به کدکن بود.


انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.