حنای خاموشی‌ها با تولید برق در نیروگاه رامین اهواز رنگ باخت

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز تولید برق در روز‌های کرونایی سال ۹۹ را خدمتی از سوی کارکنان این واحد تولیدی دانست.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: نیروگاه رامین توانست با تولید بیش از ۹ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در سال ۹۹، ضمن پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور، خدمت رسان شایسته‌ای برای مردم و صنایع به ویژه در شرایط سخت کرونایی باشد.

او بیان داشت: کارکنان توانمند و تلاشگر نیروگاه رامین با تکیه بر لطف خدا و تجربه و تخصص ارزشمند خود توانستند در شرایطی که کشور همچون سایر نقاط دنیا درگیر ویروس کرونا بود، با تولید پایدار انرژی برق خدمت رسان شایسته برای مردم و صنایع به ویژه مراکز درمانی باشد.

محمدی ضمن تقدیر از کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند، صنعت برق را خط مقدم دیگری در این مبارزه سخت دانست و تلاش، همت و ایثار کارکنان صنعت برق به ویژه نیروگاه‌های کشور را مورد تقدیر قرار داد و افزود: دستگاه‌های خدمت رسان و مراکز حیاتی از پارسال تاکنون به طور مستمر و بدون تعطیلی در جهت ارائه خدمات و مبارزه با این بحران جهانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با بیان اینکه ما نیز با اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و اجتماعی و برنامه‌ریزی لازم ضمن صیانت از سلامتی کارکنان متخصص و تقویت واحد‌های تولید برق توانستیم ۹ میلیون ۱۳۰ هزار و ۱۵ مگاوات ساعت انرژی برق تولید کنیم، اظهار داشت: تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶، تعمیرات میان دوره سایر واحد‌های تولیدی و رفع محدودیت مشکلات فنی نیروگاه، ساعت کارکرد واحد نیروگاه رامین در سال ۹۹ به ۳۸ هزار و ۵۷۵ ساعت رساند.

این مقام مسئول همچنین میانگین تولید لحظه‌ای واحد‌های نیروگاه رامین طی پارسال را ۲۳۴ مگاوات ساعت عنوان کرد و گفتد: امیدواریم با اتمام پروژه تعمیرات اساسی واحد ۶ و رفع مشکلات سایر واحد‌های تولیدی بتوانیم پیش از آغاز پیک مصرف برق و گرمای طاقت فرسای تابستان، با هر ۶ واحد تولیدی بتوانیم ضمن تولید پایدار انرژی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری کشور، تابستانی توأم با آرامش را برای مردم به ارمغان آوریم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و همچنین پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تولید برق ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.