مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:

مصرف برق خوزستان در تابستان ۴ برابر کشور است

خدری در نشست تقدیر سران عشایر خوزستان از شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مصرف برق خوزستان در فصل تابستان ۴ برابر کشور است.

علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تشکر از حضور نمایندگان عشایر استان گفت: مصرف برق خوزستان در فصل تابستان ۴ برابر کشور است و این یعنی باید تجهیزات بیشتری برای ارائه خدمات به مشترکین داشته باشیم که در شرایط موجود کشور، به سختی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه، اما تمام تلاش ما این است که در خدمات دهی مطلوب به مشترکین کوتاهی نکنیم، افزود: خوزستان ویژگی‌هایی همچون گرمای ۵۳درجه، ریزگردها، گاز‌های ترش و تولید ۸۰ درصد نفت کشور را داراست که استان‌های دیگر فاقد این ویژگی‌ها هستند.

خدری بیان داشت: از سویی اگر برای چند ساعت برق در استان قطع شود، اختلال در امر برق رسانی، مشکلات و تبعات بزرگی را به دنبال دارد، لذا با تلاش بیش از پیش همکارانمان و با یک حساسیت ویژه، خدمات رسانی شبانه روزی را طبق وظیفه انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان هیچ شانی غیر از خدمتگزاری برای خود را قائل ندانست و اقوام را ظرفیتی بزرگ خواند و ادامه داد: قوم عرب، بختیاری و سایر اقوام غیور، نماد جهاد، ایثار، مقاومت، عزت و استقامت جمهوری اسلامی ایران هستند.

علی خدری همچنین در تشریح فعالیت‌های این شرکت به منظور محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: برخی از روستا‌های مناطق محروم سراسر استان فاقد برق بودند که با تلاش جهادی همکاران شرکت وبا هدف خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار، کار را شروع کردیم.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: تولید برق ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.