مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد بیش از ۱۲۰۰ فرصت شغلی در تعاونی‌های کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد ۵۱ شرکت تعاونی در استان طی پارسال، گفت : ۱۲۵۱ فرصت شغلی برای این تعاونی‌ها پیش‌بینی شده است.

او گفت : با تشکیل این تعداد تعاونی، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایجاد تعاونی‌های استان در سال ۱۳۹۹ به طور کامل محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پارسال تعیین تکلیف شرکت‌های تعاونی غیرفعال در اولویت برنامه‌های کاری اداره کل قرار گرفت، افزود: در این مدت ۵۲ مورد از تعاونی‌های غیرفعال استان تعیین تکلیف شدند.

عزیزی از انجام ۱۷۵۹ مورد نظارت بر تعاونی‌های استان طی پارسال خبر داد.

او اشاره‌ای هم به صادرات تعاونی‌های استان در پارسال داشت و ادامه داد: ۱۱۵ میلیون و ۴۱۶ هزار دلار صادرات کالا‌های مجاز تولیدی از پایانه‌های مرزی استان توسط تعاونی‌ها بوده است.

 این مسئول گفت: در حال حاضر ۳۱۰۵ شرکت تعاونی با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر عضو و بیش از ۴۶ هزار نفر فرصت شغلی در استان کرمانشاه فعالیت دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.