طی ۲۴ ساعت رخ داد؛

تعطیلی ۱۰ مرکز متخلفِ حوزه بهداشت در کرمان

سید محمد صابری گفت: طی ۲ هزار و ۲۷۶ بازدید بهداشتی در یک شبانه روز ۹۷۶ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۱۰‌مرکز متخلف تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد صابری، دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان، گزارش آمار سلامت استان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۹ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: طی مدت زمان بیان شده، یک نفر بر اثر تصادف و ۲۴ نفر بر اثر عوامل دیگر (با احتساب فوتی‌های کرونا) جان باخته اند.

او با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت، ۸۸ مصدوم تصادفی و ۱۷۶ بیمار غیر تصادفی با تلاش اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند، افزود: طی این مدت، ۲۵ مصدوم تصادفی و ۲۰۳ بیمار غیرتصادفی با تلاش کارکنان اورژانس در محل درمان شده اند.

صابری با اشاره به ۲۹ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی مدت زمان یاد شده، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت، ۸ هزار و ۵۷۹ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد، ۷ هزار و ۴۳۸ بیمار به صورت سرپایی درمان شده اند.

او افزود: طی مدت زمان بیان شده، ۹۹ تولد در استان کرمان ثبت شده است.

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان، تعداد اعمال جراحی اورژانسی را طی یک شبانه روز، ۱۵۲ مورد و اعمال جراحی غیراورژانسی را ۱۱۹ مورد اعلام کرد و بیان داشت: طی دیروز و امروز ۴۱ مورد اعزام بین بیمارستانی و ۲ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

او تعداد بازدید‌های بهداشتی طی ۲۴ ساعت را ۲ هزار و ۲۷۶ مورد عنوان کرد و گفت: طی این بازدیدها، ۹۷۶ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۱۰ مرکز متخلف تعطیل شدند.

صابری تعداد بازدید‌های حوزه غذا و و دارو را ۱۹ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار