یوونتوس امیدوار به تولد "توز" جدید

تیم فوتبال یوونتوس امیدوار است که بتواند در تابستان سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی را جذب کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته و بعد از حتمی شدن جدایی سرخیو آگوئرو از تیم فوتبال منچسترسیتی در پایان فصل، صحبت‌های زیادی مبنی بر تیم آینده این ستاره آرژانتینی در رسانه‌های مطرح شده است و هر روز از یک تیم به عنوان باشگاه فصل آینده آگوئرو نام برده می‌شود، اما شاید جدی‌ترین مشتریان این ستاره ۳۲ ساله در سری آ باشند. جایی که چند باشگاه بزرگ این لیگ به صورت جدی خواستار حضور آگوئرو در تیم خود هستند.

یکی از از مشتریان جدی آگوئرو در سری آ تیم فوتبال یوونتوس است که مدیران این تیم امید دارند مانند کارلوس توز دیگر ستاره آرژانتینی و هم وطن آگوئرو که در سال‌های آخر فوتبال خود در اروپا به یوونتوس پیوست و عملکرد درخشانی را در این تیم داشت، بتوانند آگوئرو ۳۲ ساله را جذب کنند و امیدوار باشند که او هم مانند توز در یوونتوس حضوری درخشان و پر ثمر را داشته باشد.

کارلوس توز در ۳۰ سالگی به یوونتوس پیوست و ۳ فصل برای بیانکونری‌ها بازی کرد و در این زمان موفق به زدن ۳۹ گل  شد و عملکرد خوبی را در یوونتوس از خود به نمایش گذاشت.

مدیران نقل و انتقالاتی یوونتوس به صورت جدی به دنبال جذب آگوئرو هستند، اما برای جذب این ستاره باید با باشگاه‌های دیگری مانند اینتر ایتالیا و پاری سن ژرمن فرانسه که آن‌ها هم به دنبال جذب این مهاجم ۳۲ ساله هستند، رقابت کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار