آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

در حالی که مدت زیادی تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال باقی مانده است، اما خبر‌های فراوانی در این باره در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در فاصله چند ماه مانده به باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران تیم‌ها از هم اکنون به دنبال تقویت تیم‌های خود هستند.

مهمترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال به شرح زیر هستند:

اتلتیکو مادرید قیمت یورنته را مشخص کرد

اتلتیکو مادرید مبلغ درخواستی خود برای مارکوس یورنته، هافبک مورد نظر منچستر یونایتد را ۱۲۰ میلیون یورو اعلام کرد. اتلتیکو حاضر نیست رقمی کمتر از مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله را برای فروش او بپذیرد.

منچستریونایتد خواستار کاهش قیمت این بازیکن است تا بتواند او را در فصل تابستان به خدمت بگیرد. یورنته ۳ سال دیگر با اتلتیکو قرارداد دارد و دیگو سیمئونه، سرمربی این تیم همچنان روی او به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیمش حساب می‌کند.

میلان و رم به دنبال بلوتی

به گزارش کالچو مرکاتو، تیم‌های میلان و رم در نظر دارند آندره بلوتی، مهاجم تیم تورینو را به خدمت بگیرند. ارزش این بازیکن ۳۰ میلیون یورو عنوان شده است. بلوتی در ۲۵ بازی سری آ برای تورینو ۱۱ گل به ثمر رسانده، اما هنوز بر سر تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق نرسیده است.

هالند جانشین احتمالی مسی در بارسلونا

در حالی که هنوز تکلیف لیونل مسی در بارسلونا مشخص نیست؛ اما به گزارش روزنامه آ اس در صورتی که این ستاره آرژانتینی بارسا را ترک کند، کاتالان‌ها ارلینگ هالند را به عنوان جانشین او در نظر گرفته‌اند.

لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا و رونالد کومان، سرمربی این تیم این هفته در نشستی درباره مسائل مربوط به باشگاه گفت‌وگو خواهند کرد که بخش اصلی آن مسی خواهد بود.

اگر مسی تصمیم بگیرد که تابستان نیوکمپ را ترک کند، بارسا به سراغ خرید هالند خواهد رفت؛ اما اگر مسی تصمیم به ماندن بگیرد هالند اولویت بارسا نخواهد بود.

تاتنهام به دنبال آرون رمزی

باشگاه تاتنهام برای جذب آرون رمزی، هافبک تیم یوونتوس ابراز علاقه کرده است.

ستاره سابق باشگاه آرسنال نتوانسته در تورین موفق شود و حالا تاتنهام به فکر خرید این بازیکن است. او در ۲۶ بازی در این فصل برای یووه بازی کرده و ۲ سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

پیشنهاد لیورپول برای خرید مدافع تورینو

باشگاه لیورپول برای خرید ویلفرد سینگو، مدافع تیم تورینو پیشنهاد خود را به این باشگاه ارائه کرد.

لیورپول تصمیم دارد برای جذب این بازیکن ۲۰ ساله در فصل تابستان ۱۷ میلیون پوند هزینه کند، اما به نظر می‌رسد تورینو برای فروش این بازیکن ۲۱ میلیون پوند می‌خواهد.

وضعیت نامشخص بروزوویچ در اینترمیلان

به نوشته کالچو مرکاتو وضعیت مارسلو بروزوویچ، هافبک اینترمیلان در این باشگاه مشخص نیست. قرارداد این بازیکن تابستان سال ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد و اینتر هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد به او ارائه نکرده است. بروزوویچ در ۲۴ بازی سری آ در این فصل یک گل زده و ۶ پاس گل داده است.

پاری سن ژرمن به دنبال خرید دروازه بان لیدزیونایتد

باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه که قصد داشت هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام را جذب کند؛ حالا در نظر دارد ایلان مسلیر، دروازه بان ۲۱ ساله لیدز یونایتد را به خدمت بگیرد.

با وجود آن که مسلیر تا سال ۲۰۲۳ با لیدز قرارداد دارد، اما به نظر می‌رسد که از انتقال به پاری سن ژرمن استقبال کند.

نبیل فکیر در رادار آرسنال

نبیل فکیر، ستاره فرانسوی تیم رئال بتیس مورد توجه آرسنال قرار گرفته و ممکن است تابستان امسال راهی ورزشگاه امارات شود.

او سال ۲۰۱۸ قرار بود به لیورپول بپیوندد که این انتقال در روز‌های پایانی منتفی شد. فکیر در این فصل از رقابت‌های لالیگا ۳ گل زده و ۶ پاس گل داده است.

وضعیت نامشخص هری کین در تاتنهام

هری کین، ستاره گلزن تیم تاتنهام اذعان کرد در حال حاضر نمی‌داند که آینده اش در این تیم چگونه خواهد بود و برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که او فصل تابستان تاتنهام را ترک خواهد کرد.

این بازیکن ۲۷ ساله به دلیل گلزنی یکی از بازیکنان محبوب تاتنهام است. شم گلزنی او باعث شده است که توجه تیم‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند.

استرلینگ در انتظار تمدید قرارداد با منچسترسیتی

به گزارش نشریه سان، مذاکرات رحیم استرلینگ و باشگاه منچسترسیتی بر سر امضای قرارداد جدید متوقف شده است. این بازیکن ملی پوش من‌سیتی خواستار دستمزد ۳۲۰،۰۰۰ پوندی در هفته است تا قرارداد جدیدی به مدت ۵ سال با سیتی امضا کند.

اطمینان منچسترسیتی از تمدید قرارداد دی بروینه

باشگاه منچسترسیتی ابراز اطمینان کرد که کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی این تیم قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا خواهد کرد و فقط این امر مشمول زمان است.

علاوه بر این به گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگاران معروف نشریه سان سرخیو آگوئرو نیز طی هفته‌های آینده درباره آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.

لوکاکو می‌رود تا آگوئرو بیاید

باشگاه اینترمیلان آماده است تا روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی خود را به خاطر جذب سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی من سیتی قربانی کند.

به گزارش دیلی استار از بین لوکاکو و لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر یک نفر فروخته خواهد شد تا بخشی از خسارت وارده به این باشگاه در جریان شیوع ویروس کرونا جبران شود. ضمن آن که آگوئرو می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به سن سیرو برود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار