«هیروشیمای یمن» دستاویز‌های آمریکا برای قتل عام یمنی‌ها را برملا کرد

جنبش انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی اش درباره جنایات وحشیانه متجاوزان سعودی-آمریکایی در حق غیر نظامیان این کشور را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان؛ اداره حقوقی و قانونی دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی اش را با مستند کردن جنایات وحشیانه‌ای که متجاوزان سعودی-آمریکایی در حق غیر نظامیان در یمن مرتکب شده اند با نام «هیروشیمای یمن» منتشر کرد.

عبدالوهاب المحبشی رئیس این اداره در مراسم رونمایی گزارش هیروشیمای یمن گفت: این گزارش، ساختاری را که متجاوزان کوشیده‌اند به آن اتکا کنند، به لرزه در آورده است. متجاوزان می‌کوشند درباره آنچه در یمن انجام می‌دهند اطلاعات دروغینی به افکار عمومی داخلی و جهانی بدهند.

المحبشی تأکید کرد این گزارش همه بهانه‌ها و دستاویز‌هایی را که آمریکا برای قتل عام یمنی‌ها مرتکب می‌شود بر ملا کرده است.

از طرف دیگر احمد ابو حمرا، مسئول مرکز پایش و مستند کردن در اداره حقوقی و قانونی جنبش انصارالله گفت: این گزارش شامل ۴۱۳۳ مورد قتل عام و واقعه‌ای است که مستند شده و با جزئیات به زمان و مکان جنایات پرداخته شده است.

ابوحمرا گفت: این گزارش از بیش از ۵۶۶ مورد قتل عام و واقعه مهمی که کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی علیه غیر نظامیان یمنی مرتکب شده اند، نام برده است.

وی تصریح کرد: این گزارش همچنین ده‌ها نمونه از جنایاتی که علیه اسیران و بازداشت شدگان در زندان‌های ائتلاف متجاوز و مزدوران آنان صورت گرفته، رصد کرده است.

این مقام یمنی افزود: این گزارش تنها بخش اندکی از جنایات صورت گرفته در یمن است و گزارش‌های دیگری درباره وقایع خونینی که رخ داده است منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
دنیا بی حساب و کتاب نیست ذره ها در دنیا حساب و کتاب دارد جنایات آل سعود که حساب ندارد و در یمن هم خلاصه نمی‌شود جنایات آل سعود در سوریه و عراق کمتر از یمن نبود و همه جنایات آل سعود در چند سال اخیر در سوریه و عراق و یمن و و بحرین و افغانستان و پاکستان ووو بخش کوچکی از جنایات و خیانت های این رژیم به اسلام و مسلمین است و آن دنیا برخلاف این دنیا هم وقت کافی برای مجازات کامل این خاینین به اسلام و مسلمین وجود دارد و هم امکان حسابرسی دقیق به ریز و درشت این جنایات .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۰۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
انشاءالله خدای کعبه بیت الله حرام مکه مکرمه این قوم فاسد و فاسق و متجاهر و جنایتکار خائن و خبیث منحوس آل سعودی را به عذاب الهی سخت دوچارشان کند و نابودشان کند هر چه سریعتر و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل سالفلین پرتشان کند که آبروی دین اسلام ناب محمدی ص و مسلمین و سرزمین وحی الهی عربستان حجاز را برده اند و لکه ننگ و سیاهی هستند بر چهره نورانی جهان اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
لعنت برآل سعود دست نشانده،آمریکا ،اسرائیل و انگلیس جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
لعنت بر آل سعود جنایت کار
Sweden
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا و عربستان
آخرین اخبار