پنتاگون ادعا‌های بی اساس خود علیه ایران را تکرار کرد

سخنگوی پنتاگون با مطرح کردن ادعا‌های بی اساس، ایران را تهدیدی برای منطقه دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از لوما نیوز، «جان کربی»، سخنگوی پنتاگون، حمایت کشورش از عربستان را در مقابل حملات نیرو‌های یمنی اعلام کرد و  بار دیگر با مطرح کردن ادعاهای بی اساس علیه ایران، آن را تهدیدی جدی در منطقه دانست.

«کربی»، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی، از نیروهای یمنی خواست تا حملات خود را متوقف کرده و برای دستیابی به یک راه حل سیاسی تلاش کنند.

او همچنین در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: «دولت آمریکا اعتقاد دارد که ایران همچنان تهدیدی برای همسایگان خود و منافع آمریکا در منطقه است.»

کربی ادعا کرد: «استمرار برنامه موشکی بالستیک ایران و پشتیبانی این کشور از گروه‌های تروریستی در منطقه یک مشکل بزرگ برای ما و متحدانمان در منطقه است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۲:۲۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
هی هی جان کربی : 1) تروریسم دولتی در منطقه آمریکا و ارتش سنتکام آمریکاست؟؟؟؟؟ یا ایران؟؟..........
کدام؟؟ احمق درجه یک از کاخ سفیدلرزان دستور ترور شهیدان ابومهدی المهندس و سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی را صادر کرد؟؟............
طبق نقشه جهانی مورد تائید منشور سازمان ملل مرزهای خاکی و آبی و هوائی ایالات منفرده کاخ سفیدلرزان آمریکا از کجا؟ تا کجاست؟؟ پس شما و ارتش سنتکام آمریکا چه غلطی در خاک منطقه میکنید؟؟.....
چرا؟؟ از گاوهای شیرده کاخ سفیدلرزان آمریکا که با چندگاو دیگر ائتلاف تشکیل داده اند و ملت مظلوم یمن را تحت محاصره شدید زمینی و هوائی ودریائی قرار داده و با تسلیحات مدرن غربی-اروپائی بصورت شبانه روزی بمباران میشوند نمی خواهید دست از اینگونه اعمال وحشیانه بردارند؟؟ حالا که ملت شهیدپرور یمن با رزمندگان و ارتش غیور و شجاع خودش به مرزهای عربستان رسیده اند و تا عمق خاک عربستان قادرند اهداف حساس و استراتژیک را مورد انهدام قرار دهند مرتب از خویشتنداری دم میزنید؟ چرا؟ این سخنان از روز اول حمله ائتلاف عربی با نام طوفان قاطعیت که تا مین لحظه ادامه دارد لال بودید و ناشنوا و کر بودید و نابینا و کور بودید حالا که ارتش یمن مسلط بر عمق خاک عربستان و اهداف حساس و استراتژیک شده دم از خاتمه جنگ میزنید؟ و از مذاکره و حل اختلافات صحبت میکنید؟؟ افکار عمومی در سطح بین المللی را چه فرض کرده اید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
تروریست وجود خود امریکایهای کثیف نژاد پرست است که بنیان شده بر پایه برده داری و استعمار مردم بی دفاع دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
بخدا حاضرم روز و شب تو سخت ترین شرایط زندگی کنم ولی دهن این آمریکا توسط ارتش و سپاه آسفالت بشه اما دلم می سوزه هرچی این دو نیرو تلاش بکنن یه عده داخل کشور زحماتشون رو به فنا میدن
آخرین اخبار