استقرار آتش‌نشانی در بوستان‌های قم در روز طبیعت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از آمادگی کامل نیرو‌های آتش‌نشان و استقرار خودرو‌های عملیاتی در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با توجه به لغو ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان‌ها در روز طبیعت اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در روز طبیعت جهت حفظ ایمنی شهروندان با تمام نیرو در حال آماده‌باش است.


او از حضور خودرو‌های آتش‌نشانی در بوستان‌ها خبر داد و افزود: در روز طبیعت خودرو‌های آتش‌نشانی در تمام بوستان‌ها ازجمله بوستان فدک، بنیادی، امام رضا، مهدی، هاشمی، علوی، غدیر و جمکران مستقر می‌شوند.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تمایل شهروندان به روشن کردن آتش تأکید کرد: با توجه به آموزش‌های داده‌شده به کارکنان فضای سبز و آمادگی عوامل شهرداری از شهروندان درخواست داریم فقط در مکان‌های مشخص‌شده از طرف عوامل فضای سبز آتش روشن کرده و در پایان حضور خود حتماً آتش را خاموش کنند.


او با توصیه به والدین برای مراقبت از کودکان تصریح کرد: شهروندانی که قصد حضور در مناطق طبیعی اطراف شهر رادارند حتماً از پارک و توقف در کنار پرتگاه‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و مراقب کودکان خود باشند.


جعفری یکی از بوستان‌های موردتوجه شهروندان را بوستان جوان دانست و با هشدار به شهروندان برای رعایت اصول ایمنی هنگام حضور در کنار این دریاچه مصنوعی گفت:امروز همچنین تیم امداد و نجات آبی و تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی در بوستان جوان مستقر هستند. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار