دورکاری در ادارات آذربایجان غربی

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با صدور بخشنامه دورکاری در ادارات، نسبت به روند افزایشی شیوع کرونا در استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بر اساس اعلام وزارت بهداشت از تاریخ سیزدهم فروردین ۱۴۰۰ وضعیت شهر‌های ارومیه، نقده و خوی قرمز، شهر‌های اشنویه، سردشت، بوکان، چالدران، ماکو، پلدشت و پیرانشهر نارنجی، شهر‌های تکاب، شاهین دژ، میاندوآب، مهاباد، سلماس، شوط و چایپاره زرد خواهد بود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به روند افزایشی شیوع کرونا بخش نامه دورکاری در ادارات استان را صادر و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرائی استان نسبت به اجرای دورکاری ادارات متناسب با وضعیت شهر‌ها و با استناد به بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۱۳۹۹.۰۸.۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور برای زیر مجموعه خود در سطح ستاد و شهرستان را خاطر نشان کرده است.

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی کارکنانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بانوان دارای فرزند خردسال می‌باشند در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.