کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

دمای هوای اصفهان تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا و وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق استان اصفهان تا فردا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به خروج موج ناپایدار از روی استان اصفهان، گفت: افزایش ابر و بارش‌های رگباری موقتی و احتمال وقوع رعد و برق در بسیاری از مناطق به ویژه از بعد از ظهر امروز  پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: طوفان لحظه‌ای گاهی همراه با گردو خاک امروز نواحی غربی، جنوبی و به ویژه شرق استان را در می‌نوردد که کاهش کیفیت هوا و دید افقی را به دنبال دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار از اواسط روز یکشنبه در استان حاکم می‌شود، گفت: فردا آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و وزش باد پدیده غالب است.

هنرمند با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای بسیاری از مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده بین هفت تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.