بیش از یک میلیون کرمانشاهی سهام دار بورس هستد

به گفته مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه، بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار نفر از مردم استان پارسال کد بورسی دریافت کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد بهمن با بیان اینکه پارسال  رشد ۱۹۳ درصدی ارزش معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه را داشتیم، اظهار کرد: طی سال ۱۳۹۹، نزدیک به ۴۷ هزار میلیارد تومان سهام توسط سهامداران کرمانشاه مبادله شد.

او همچنین میزان نقدینگی وارد شده از سوی سهام‌داران کرمانشاه به بازار سرمایه در سال گذشته را هم نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان برآورد کرد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از ایجاد یک میلیون و ۵۰ هزار کد بورسی جدید برای مردم استان در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون تعداد افرادی که در کرمانشاه کد بورسی دارند نزدیک به یک میلیون و ۱۹۳ هزار نفر است.

بهمن بیان کرد: عمده کد‌های بورسی ایجاد شده در سال گذشته برای دارندگان سهام عدالت بوده، بگونه‌ای که از بیش از یک میلیون کد بورسی ایجاد شده نزدیک به ۷۰۰ هزار مورد آن فقط در سه ماهه آخر سال بوده است.

او سپس اشاره‌ای به چشم انداز بورس طی امسال داشت و تاکید کرد: توقع داریم روند بازار در نیمه اول امسال مثبت باشد، اما قطعا حجم نقدینگی که در نیمه اول سال گذشته وارد بازار شد را نخواهیم داشت، زیرا نیمه اول سال ۱۳۹۹ یک استثنا در بورس بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.