صدور ۲۴۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در مازندران

۲۴۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با وجود تحریم های ظالمانه پارسال در مازندران صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۲۴۴ فقره پروانه بهره برداری  صنعتی با وجود تحریم های ظالمانه پارسال در استان صادر شده که این رقم در سال ۹۸ تعداد ۲۰۵ فقره بوده است.

او با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی پروانه‌های صادره، افزود: میزان سرمایه گذاری صنعتی انجام شده در سال ۱۳۹۹ در مازندران ۳۴ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال بوده است.

قوانلو گفت: با راه اندازی این واحد‌های صنعتی برای ۴۵۱۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

او افزود: این میزان سرمایه گذاری و راه اندازی واحد صنعتی پارسال در مازندران در حالی رقم خورده که شاهد سنگین‌ترین تحریم‌ها از سوی کشور‌های استکباری برعلیه کشورمان و مخصوصا بر علیه فضای صنعتی و اقتصادی کشور بوده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به تعداد صدور جواز‌های تاسیس صنعتی در مازندران اشاره و گفت: ۱۱۸۴ جواز تاسیس صنعتی صادر شده در مازندران که در مقایسه با سال ۹۸ از رشد ۴۷ درصدی برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: صدور این تعداد جواز تاسیس صنعتی نوید بخش آینده‌ای خوب در حوزه صنعت استان بوده که امیدواریم با همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی و رفع موانع نامگذاری شده است شاهد تحقق فرامین معظم له و پویایی هرچه بیشتر فضای تولید در استان و کشور باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار