کشف بیش از یک تن موادمخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات شب گذشته (شنبه شب) پلیس استان در شهرستان‌های سراوان و خاش و کشف یک تن و ۱۱۴ کیلو مواد افیونی خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و خاش با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به سمت مرکز سیستان و بلوچستان را داشتند مطلع‌شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

او  افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان در این ۲ شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه متهمان را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت قصد انتقال و جابه‌جایی محموله مواد مخدر را داشتند مشاهده و عملیات انتظامی را برای دستگیری و توقف خودروهای آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با ادامه عملیات وحضور ماموران در منطقه کمین، سوداگران با مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند که با آتش پرحجم تکاوران پلیس روبه‌رو شده و با تنگ شدن عرصه رویارویی قصد متواری شدن از محل و مخفیگاه خود را داشتند که با محاصره و هوشیاری ماموران انتظامی سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

او خاطرنشان کرد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس یک تن و ۱۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی، شامل ۸۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۵۹ کیلوگرم حشیش از مخفیگاه و محل دپوی قاچاقچیان کشف و ضبط کردند که پرونده متشکله به همراه سه متهم دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد بر عزم جدی و قاطعانه پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاقچیان و مقابله با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: پلیس استان در مقابله با ورود مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ چه در مرکز و چه در مرزها در حفاظت از کشور و این استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار