شمار داوطلبان نمایندگی خراسان رضوی در مجلس خبرگان به ۳ نفر رسید

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳ داوطلب برای شرکت در دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی نبی‌پور سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت:‌ ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی از ١٣ فروردین در محل فرمانداری مشهد آغاز شده است که تا هفت روز کاری ادامه خواهد داشت.

او افزود: بر این اساس همه روزه از ساعت هشت تا ۱۸ ستاد انتخابات فرمانداری مشهد به عنوان مرکز استان، پذیرای داوطلبان نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


 

نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب یکی از نمایندگان خراسان رضوی در این مجلس، دوم اسفند ۹۸ همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد و آیت الله محمدتقی مصباح یزدی به نمایندگی این استان برگزیده و جایگزین آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، نماینده فقید خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری شده بود.

دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی به منظور تعیین جانشین آیت الله مصباح یزدی، که دی ماه پارسال رحلت کرد، ‌ ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در افزون بر پنج هزار شعبه اخذ رای مستقر در ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۲۳ روستای این استان برگزار می شود.

هم اکنون نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات دومین میان دوره‌ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چهار استان تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران برای تعیین تکلیف ۶ کرسی این مجلس در جریان است.

 انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.