باحضور نوبخت ؛

هزار واحد مسکونی کمیته امداد در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور امروز در سفر به سیستان و بلوچستان هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان را افتتاح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدباقر نوبخت  رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه مراسم افتتاح هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: در این محل اقدامی انجام می‌شود که از نظر من در بین طرح‌های عمرانی و تولیدی بزرگ قرار می‌گیرد.

او  با اشاره به اینکه این خانه‌های گلی و چنین بنای ارزشمند از نظر من به مراتب خوشحال کننده‌تر از حضور در آن طرح و پروژه‌های بزرگی بوده که برای کشور هم لازم است افزود: با این اوصاف توفیق بزرگی برای خدمت به محرومان به آقای بختیاری و همکارانشان در کمیته امداد امام خمینی ( ره) داده شده است.

نوبخت در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان قرار گفت.

افتتاح همزمان هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و چهار هزارو ۷۰۰ واحد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در۲ روستای شمال استان از برنامه های این سفر بود.

همچنین افتتاح ساختمان فرمانداری‌های نیمروز و فنوج، مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی بانوان شهرستان نیمروز و هامون و پل افضل‌آباد از دیگر برنامه های سفر دکتر نوبخت بود که صبح امروز/دوشنبه/ انجام شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر یک روزه از راه‌آهن زاهدان-خاش و راه‌آهن خاش- ایرانشهر به صورت هوایی بازدید و در نهایت از حاشیه شهر زاهدان دیدن خواهد کرد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار