نمایشگاه تولید در کرمانشاه برگزار می‌شود

نمایشگاه تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال، امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : نامگذاری سال‌ها در نخستین روز از آغاز هر سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نشان از درایت و احاطه کامل معظم له به همه مسائل کشور است؛ که موجب می‌شود تمرکز نیرو‌های حاکمیت و مردمی بر حول یک محور واحد قرار بگیرد و کاستی‌ها جبران شود و نقاط قوت تقویت گردد.

او گفت : نمایشگاه بین المللی کرمانشاه این افتخار را دارد که در سنوات گذشته اولین استانی بوده است که دو نمایشگاه تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی رادر کارنامه خود ثبت کرده است، امسال با همکاری اتاق اصناف و اتاق بازرگانی کرمانشاه این افتخار را دارد که دوباره به عنوان نخستین استانی باشد که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال نمایشگاه تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها را برگزار کند.

ساسانی افزود: با توجه به اینکه اکنون دشمن برای ما یک جنگ اقتصادی به راه انداخته است قطعا تولید و حمایت از تولید داخلی کلید حل مشکلات اقتصادی امروز و غلبه بر دشمنان است.

او افزود: حضور شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان از جمله (خودرو سازی، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، پوشاک، وسایل بهداشتی و...) و حضور شرکت‌های دانش بنیان و حضور تولید کنندگان در زمینه (اقلام مبارزه با کرونا و فر آورده‌های سلامت محور) حضور بانوان کار آفرین و تولیدات آن‌ها از مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌ها و اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است و تشکیل کار گروه‌هایی با حضور بسیج مهندسین کشاورزی جهت تبادل نظر وتبادل اطلاعات لازم و مهم با کشاورزان پیشرو استان و تولید کنندگان محصولات باغی، دامی و کشاورزی و انجام مشاوره‌های لازم در خصوص روش‌های نوین کاشت، داشت و برداشت.

ساسانی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های کاربردی این نمایشگاه ایجاد میز خدمت جهادی، به یاد الگوی تمام عیار خدمتگزاری وخدمت رسانی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای دیدار چهره به چهره مسئولان، مدیران کل ادارات استان و مدیران عامل بانک‌ها با مردم، تولید کنندگان و کار آفرینان استان در جهت همفکری تعامل و رفع موانع تولید و مانع زدایی‌ها است.

ساسانی گفت: به یاری خداوند و سفارش‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همدلی مردم و مسئولان امسال بتوانیم گامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی استان کرمانشاه برداریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار