نقدعلی در تذکر شفاهی:

بسیاری از واحد‌های تولیدی مرغ را احتکار کرده اند/ وزیر صمت پاسخگو باشد

نماینده مردم خمینی شهر گفت: ۳ هزار و ۴۶۰ واحد تولیدی نهاده‌های دامی تامین شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی را دریافت کرده، اما مرغ تولید شده را به سردخانه فرستاده و احتکار کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در جلسه  علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی با استناد به بند ۸ و ماده ۱۲ آئین نامه داخلی، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل که از روز اول تشکیل این مجلس مورد توجه بوده حمایت از دامداری، کشاورزی و تولیدات دامی بود.

وی افزود: در کمیسون کشاورزی مسائل مهمی درباره نهاده‌های دامی مطرح شد و روز گذشته در کمیسیون اعلام شد ۳ هزار و ۴۶۰ واحد مرغداری نهاده دامی دریافت کرده اند، اما از تحویل مرغ به بازار خودداری می‌کنند که این امر به معنای احتکار است.

نقدعلی تاکید کرد: هم اکنون مشخص شده است ۳ هزار و ۴۶۰ واحد تولیدی نهاده‌های دامی تامین شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی را دریافت کرده، اما مرغ تولید شده را به سردخانه فرستاده و احتکار کردند بنابراین وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه پاسخگو باشد.

 محمدباقر قالیباف در پاسخ به وی گفت: براساس تبصره یک ماده ۴۵ یک نماینده از دولت باید در جلسه حضور یابد بنابراین وزیر جهاد کشاورزی در جلسه حضور یافت.

رئیس مجلس  اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل کسالتی که دارند امکان حضور در مجلس را نداشتند، اما ما حتما در ادامه بحث به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار