بزودی؛

افتتاح چند پروژه زیر ساختی در بهاباد

فرماندار بهاباد گفت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال شاهد افتتاح چند پروژه زیرساختی در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، خانی زاده، فرماندار بهاباد نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به برخی پروژه‌ها و اقدمات مهم صورت گرفته در شهرستان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال شاهد افتتاح چند پروژه زیرساختی در شهرستان بهاباد خواهیم بود.

او افزود: پروژه‌های اقتصادی فلوتاسیون سرب و روی معدن چاه میر بهاباد با اعتبار بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال که برای ۳۶ نفر اشتغالزایی داشته، همچنین پست برق دائمی بهاباد برای پایداری برق شهرستان با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال که مشکل برق در شهرستان به ویژه برای صنایع را رفع خواهد کرد، از جمله پروژه‌های اقتصادی هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان بهاباد ادامه داد: کلینیک تخصصی بیمارستان حکیم بهابادی، اکسیژن ساز و بهبود استاندارد‌های اورژانس این بیمارستان از دیگری پروژه‌هایی خواهد بود که افتتاح می‌شود.

خانی زاده با بیان اینکه پارک بزرگ بانوان شهر بهاباد که یکی از مجهزترین و بهترین پارک‌های بانوان در استان یزد بوده نیز در حال تکمیل برای افتتاح است.

این مسئول ادامه داد: این پارک شامل زمین چمن مصنوعی فوتسال، والیبال، بدمینتون، هندبال، بسکتبال و تنیس است، پیست دوچرخه سواری خوبی همراه با فضای سبز مفرح و شاد را هم دارد که امیدواریم با بهره برداری از این مجموعه شاهد ارتقاء کیفی ارائه خدمات به قشر بانوان در فرهنگ اسلامی و ایرانی باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار