دعوت ١١ جودوکار کرمانی به اردوی تیم‌های ملی

در رکوردی بی سابقه برای جودوی دیار کریمان، ١١ جودوکار کرمانی به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر محمدی رییس هیئت جودو استان کرمان گفت: در رده نوجوانان فرزاد محمودآبادی در وزن ۵۰- کیلوگرم، محمد جواد محمودآبادی در وزن ۵۵- کیلوگرم، امین بیدویی نژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم، پویا خسروی در وزن ۶۶- کیلوگرم، ابوالفضل صداقتی دروزن ۸۱- کیلوگرم، مهدی غلامی در وزن ۹۰- کیلوگرم و امیرپویا نوحی در وزن ۹۰+ به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده اند که باید از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در اردوی تیم ملی در تهران حضور یابند.

او افزود: در رده جوانان نیز حسین علی نژاد در وزن ۶۶ کیلوگرم، عباس محمودآبادی در وزن ۷۳ کیلوگرم، امیرحسین نیک نفس در وزن ۹۰- و امیر پویا نوحی در وزن ۱۰۰+ به اردوی تیم ملی دعوت که باید از ششم تا ۱۰ اردیبهشت ماه در تهران حضور یابند.

محمدی تصریح کرد: بنا را بر تقویت تیم‌های پایه گذاشته ایم و امروز خوشحالیم که با درخشش جودوکاران نوجوان و جوانان در مسابقات انتخابی منطقه ای، شاهد دعوت ١١ نفر از این عزیزان به اردوی تیم‌های ملی هستیم که رکوردی بی سابقه برای جودوی دیار کریمان محسوب می‌شود و نشان دهنده‌ی تحرک ورزش المپیکی جودو در این استان است.

او بیان داشت: این مهم را مدیون تلاش‌های بی دریغ مربیان، جامعه جودوی استان و همینطور عملکرد مثبت همه اعضای هیئت، هستیم که لازم میدانم از یکایک عزیزان قدردانی کنم.

محمدی ابراز امیدواری کرد: با خرد جمعی حاکم بر جامعه جودوی استان، شاهد روز‌های خوبی برای جودوی دیار کریمان باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار