برخورد جدی با برگزار کنندگان اجتماعات تبلیغات انتخاباتی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با برگزاری اجتماعات تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: برپایی اجتماعات برای تبلیغات علاوه بر غیرقانونی بودن به دلیل عدم مراعات زمان تبلیغات، به شیوع بیماری کرونا نیز می‌انجامد.

او بیان کرد: مردم لازم است علاوه بر توجه به پرهیز از شرکت در اجتماعات تبلیغاتی، دورهمی‌های خانوادگی نیز برگزار نکنند.

استاندار اردبیل به افزایش مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان‌ها اشاره کرد و افزود: بیشترین علت ابتلای بیماران کرونایی برگزاری دورهمی‌های خانوادگی اعم از مجالس ختم و عروسی و دید و بازدید‌های عید بوده است.

بهنام جو با بیان اینکه ۳۲۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند، تصریح کرد: تعداد بستری‌ها در ۱۰ روز گذشته ۱۳۰ نفر بود که به دلیل بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری به بیش از دو برابر رسیده است.

او با بیان اینکه نقش انسان در کنترل ابتلا به این ویروس ۸۰ درصد است، گفت: تنها راهکار ارایه شده برای پیشگیری از ابتلا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری است که در صورت توجه به این نکته سلامت فرد حفظ خواهد شد.

استاندار اردبیل از اعمال محدودیت‌ها در تردد، برگزاری جلسات و حضور کارمندان در ادارات خبر داد و افزود: برگزاری جلسات با ۲۰ نفر به بالا ممنوع بوده و ورود و خروج خودرو‌های غیربومی و بومی به اردبیل ممنوع است.

بهنام جو در پایان خواستار مراقبت از افراد و گروه‌های دارای بیماری زمینه‌ای برای کاهش تعداد مبتلایان و جلوگیری از ازدحام در بیمارستان‌ها شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
اگر مسئولین محترم م بزرگوار محدودیتهایی را از 20 اسفند تا 14 فروردین اعمال می کردند الان دوباره گرفتار محدودیت به این سنگینی نبودیم مدتها طول خواهد کشید دوباره به وضعیت زرد برگردیم.
آخرین اخبار