بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا در بوشهر افزایش یافت

در حالی که دیروز ۲۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا در بوشهر بستری بودند امروز به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان، این تعداد به ۴۱ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۶ نفر به کرونا، قطعی است.

او، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در چهارشنبه ۱۸ فروردین، ۲۸۰ نفر اعلام کرد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا ادامه داد: ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این تعداد، ۱۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری همچنین عنوان کرد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید، یکی خانمی بود ۶۵ ساله با سابقه بیماری فشارخون و دیگری خانمی ۹۱ ساله بدون سابقه بیماری.


بیشتر بخوانید


او افزود: تا کنون ۹۰۹ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸ نفر کرونا داشتند.

کشمیری بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۶ هزار و ۶۸۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

او  عنوان کرد: در چند روز گذشته، سه شهرستان بوشهر، دیلم و دشتستان در وضعیت قرمز کرونایی بود که امروز پنج شهرستان گناوه، تنگستان، دشتی، عسلویه و کنگان از رنگ نارنجی به قرمز و دو شهرستان دیر و جم از رنگ زرد به نارنجی تبدیل شدند که این رنگ‌بندی جدید زنگ خطری برای استان محسوب می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به شروع موج چهارم کرونا در کشور و همچنین افزایش مبتلایان در استان از مردم خواست دورهمی‌های خانوادگی برگزار نکنند در کنترل موج چهارم کرونا به مدافعان سلامت یاری برسانند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.