بسته اخبار حوادث ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰؛

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل زنی در نیمروز/ کشف ۹۰ تن سیمان احتکاری در زهک

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۹۰ تن سیمان احتکاری در"زهک"

 فرمانده انتظامی شهرستان زهک از کشف ۹۰ تن سیمان احتکار شده به ارزش ۱۸ میلیارد ریال طی عملیاتی در بازرسی از ۲ انبار خبر داد.

سرهنگ "آیت اله قرگوزلو اظهار داشت: برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باند‌های سازمان یافته و احتکارکنندگان کالا‌های اساسی به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان زهک قرار دارد.

او  افزود: با اشراف اطلاعاتی و به دنبال دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری سیمان در ۲ انبار در یکی از مناطق شهرستان زهک، بلافاصله در یک اقدام عملیاتی، مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضایی در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک در ادامه بیان داشت:ماموران طی این عملیات در بازرسی از این ۲ انبار ۹۰ تن سیمان احتکار شده به ارزش ۱۸ میلیارد ریال را کشف و در این رابطه متخلف را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی فرد متخلف به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با جدیدت با افرادی که اقدام به احتکار کالا‌ها می‌کنند برخورد می‌کند.

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل زنی در شهرستان نیمروز

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به سوی شهروندان و قتل خانمی در شهرستان نیمروزخبر داد.

سردار"احمد طاهری بیان داشت: در تاریخ دهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام وقوع یک فقره تیر اندازی توسط ۲ نفر ناشناس به سمت شهروندان در شهرستان نیمروز که منجر به مصدومیت یک نفر از مردم و فوت خانمی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان نیمروز قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیمروز تحقیقات انتظامی و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری عاملان این جنایت را آغاز کردند و در نهایت، پس از ۴۸ ساعت فعالیت و رصد شبانه روزی، متهمان را در حین خروج از شهرستان نیمروز در ایست بازرسی سفید آبه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲ نفر عامل دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به ارتکاب تیراندازی به سمت مردم که منجر به قتل شده بود، اعتراف کردند، تصریح نمود: علت و انگیزه عاملان تیراندازی و قتل اختلاف قبلی با شاکی و مقتول بوده است که تلاش برای کشف سلاح شکاری غیر مجاز بکار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بر برخورد سخت و قاطع ماموران انتظامی استان با هر گونه جرم و جرایم خشن تاکید داشت و خاطر نشان نمود: امنیت و آرامش استان پهناور سیستان و بلوچستان خط قرمز پلیس این استان است مجرمان بدانند پلیس استان فعالیت آنان را لحظه به لحظه رصد و چنانچه دست از فعالیت‌های غیر قانونی خود بر ندارند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار