استاندار اصفهان:

همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم

استاندار اصفهان گفت: باید تمام تلاش خود را در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار ببندیم همان گونه که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در نشست مشترک کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان و کمیته‌های متناظر بر شهرستان‌ها گفت: باید در راستای ایجاد امید و نشاط به مردم گام برداریم و از حاشیه پردازی‌ها جلوگیری کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و همه ما مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

او ادامه داد: در استان اصفهان که بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است مسئولیت ما به مراتب بیشتر از دیگر استان‌های کشور است.

رضایی با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) که در کجای دنیا سراغ دارید که در یک روز ۳۵۰ شهید در اصفهان تشییع و در همان روز هزار نفر به جبهه‌ها اعزام شدند، تصریح کرد: به طور قطع ما مسئولیت بیشتری در استان برعهده داریم و با کوچکترین خطا باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

استاندار اصفهان گفت: باید اداره کل حراست در ایجاد اعتماد مردم تلاش کنند و تمام تلاش خود را در راستای کار و خدمت بیشتر به مردم به کار ببندند.

او با اشاره به وضعیت استان اصفهان به لحاظ شیوع کرونا گفت: در استان وضعیت مناسب نیست و مردم باید شیوه نامه ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

رضایی بیان کرد: اکثر شهر‌های استان اصفهان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار گرفتند و ویروس کرونا نسبت به قبل چموش‌تر شده و سرعت انتقال آن بالا رفته است.

سند راهبردی و برنامه‌های اداره کل حراست استانداری اصفهان در سال ۱۴۰۰ که برحسب شرح وظایف حراست‌ها و در قالب چهار وظیفه اصلی: حفاظت اسناد و مدارک طبقه بندی شده، حفاظت کارکنان، حفاظت فناوری اطلاعات و حفاظت فیزیکی تدوین شده امروز با حضور استاندار اصفهان رونمایی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
ای کاش به جای انتخابات به فکر مردم و بی آبی اصفهان باشین
آخرین اخبار