۱۷۰ پرونده قضایی در باغملک به صلح و سازش ختم شد

رئیس شورای حل اختلاف باغملک گفت: از مجموع ۲۳۰ پرونده ورودی به شورای حل اختلاف۱۷۰ پرونده خانوادگی، ملکی، نزاع فیزیکی اشخاص به صلح و سازش ختم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرج اله شریفی رئیس شورای حل اختلاف باغملک گفت: با همت و تلاش خوب همکاران عضو شورای حل اختلاف و کمک‌های بی وقفه معتمدین محل از مجموع ۲۳۰ پرونده ورودی به شورا حدود ۱۷۰ پرونده خانوادگی، ملکی، نزاع فیزیکی اشخاص به صلح و سازش ختم شد.

او در ادامه بیان داشت: حدود ۶۰ پرونده به علت سختی کار وعدم همکاری بین شاکی و متشاکی با اعلام نظریه اعضا شورا به دادگستری شهرستان ارجاع گردید.

شریفی افزود: بیشترین پروند‌ها مربوط به اختلاف ملکی وبعضا تقسیم ترکه است که امیدوارم در سال جدید شاهد کاهش پرونده وصلح و دوستی و گذشت بین اقوام باشیم.

رئیس شورای حل اختلاف منگشت اصریح کرد: از همه کسانی که بصورت افتخاری در جهت حفظ وحدت واصلاح ذات البین وقت گذاشتند نهایت تشکر را دارم ان شاءالله گزارش همکاری ۷۵ نفر از معتمدین محل در حوزه منگشت که به صورت تمام وقت با این شورا در صلح وسازش نقش اساسی داشتند طی لیستی به استحضار ریاست دادگستری شهرستان باغملک خواهد رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.